آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام
آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام از آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام از ۲۳شهریورماه خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، منوچهر اتقیایی با اشاره به آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام از ۲۳شهریورماه گفت: براساس برنامه‌ریزی روز جمعه ۲۳شهریور جاری، اولین پرواز مسافری ساعت‌۱۵ از مشهد به فرودگاه پیام وارد شده و […]


معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام از آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام از ۲۳شهریورماه خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، منوچهر اتقیایی با اشاره به آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام از ۲۳شهریورماه گفت: براساس برنامه‌ریزی روز جمعه ۲۳شهریور جاری، اولین پرواز مسافری ساعت‌۱۵ از مشهد به فرودگاه پیام وارد شده و ساعت‌۱۶:۱۵ دقیقه فرودگاه پیام را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.

اتقیایی با بیان اینکه پرواز مشهد در روزهای جمعه و چهارشنبه هر هفته از فرودگاه پیام انجام خواهد شد، افزود: پروازهای مسافری این فرودگاه با مشهد شروع شده و در مراحل بعدی برای برقراری پرواز به مقاصد کیش، قشم، بندرعباس، اهواز، تبریز و کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: اکنون پروازهای این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی تابان انجام خواهد شد، اما شرکت‌های زاگرس، آتا، کیش‌ایر و قشم نیز برای برقراری پرواز از فرودگاه پیام اعلام آمادگی کردند.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام با اشاره به مساحت ۶۰۰۰متری ترمینال مسافری این فرودگاه و قابلیت پذیرش همزمان دو پرواز در آن گفت: تبدیل فرودگاه پیام به فرودگاه مسافری با توجه به مشکلات فرودگاه مهرآباد از سال‌۹۳ خواسته مسئولان بوده است.

وی ادامه داد: پس از اخذ موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرآیند مسافری شدن فرودگاه آغاز شد و سازمان هواپیمایی کشوری در چند مرحله از فرودگاه پیام بازدید کرده است. الزاماتی که این سازمان تعیین کرده تامین شد و در آخر ترمینال آماده و تجهیز شد.

اتقیایی افزود: با آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام، مردم استان‌های البرز و قزوین برای سفر هوایی نیازی به مراجعه به فرودگاه مهرآباد ندارند.

نوشته آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link