آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید
آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید

[ad_1] رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با حضور در دانشگاه فرهنگیان سخنرانی کردند که مهم‌ترین محور‌های این دیدار در ادامه می‌آید: *دیشب شنیدید رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ١٠ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین […]

[ad_1]

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با حضور در دانشگاه فرهنگیان سخنرانی کردند که مهم‌ترین محور‌های این دیدار در ادامه می‌آید:

*دیشب شنیدید رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ١٠ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان می‌کنم.

*بنده از طرف ملت ایران می‌گویم: آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید.

*آن‌وقتی که مسئله هسته‌ای شروع شد، بعضی از معاریف کشور می‌گفتند که چه اصراری دارید که هسته‌ای را نگه دارید، بگذارید کنار… البته این حرف غلط بود.

*مسئله هسته‌ای نیاز کشور است و تا چند سال دیگر طبق بررسی کارشناسان، کشور به ٢٠هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز دارد.

*آن روز می‌گفتیم مساله آمریکا با ایران مربوط به انرژی هسته‌ای نیست و این‌ها بهانه است، می‌گفتند نه اینجور نیست، حالا دیدید که این جوری نیست.

*ما برجام را پذیرفتیم، اما دشمنی با جمهوری اسلامی تمام نشد.

*حالا مساله حضور ما در منطقه و مساله موشک‌ها را مطرح می‌کنند، اگر این‌ها را قبول کنیم مساله تمام نخواهد شد، مساله دیگری را شروع می‌کنند.

*علت مخالفت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی این است که آمریکا به‌طور کامل سلطه داشت و انقلاب دست آن‌ها را کوتاه کرد.

*چند روز پیش ترامپ نامه‌ای به روسای کشور‌های خلیج فارس نوشته که ما به آن دست یافتیم، چنین می‌گوید که من ۷ تریلیون دلار برای شما خرج کردم و شما باید این کار را بکنید؛ خرج کردی که به عراق و سوریه مسلط شوی، خب نتوانستی، به درک!

ادامه دارد…

[ad_2]

Source link