آمریکا نتوانست ادعای خود علیه ایران را اجرایی کند/ تمام دنیا در برابر ترامپ ایستاده است :: خبرگزاری خانه ملت
آمریکا نتوانست ادعای خود علیه ایران را اجرایی کند/ تمام دنیا در برابر ترامپ ایستاده است :: خبرگزاری خانه ملت

محمدجواد ظریف در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دور جدید تحریم‌های آمریکا را یادآور شد و گفت: تحریم‌های آمریکا شروع شد اما آنها نتوانستند همان ادعاهایی که پیش از این مطرح می‌کردند را عملیاتی کنند. وزیر امور خارجه یادآور شد: تمام دنیا در برابر سیاست‌های تحریم آمریکا و در رأس آن ترامپ ایستاده و برای […]



محمدجواد ظریف در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دور جدید تحریم‌های آمریکا را یادآور شد و گفت: تحریم‌های آمریکا شروع شد اما آنها نتوانستند همان ادعاهایی که پیش از این مطرح می‌کردند را عملیاتی کنند.

وزیر امور خارجه یادآور شد: تمام دنیا در برابر سیاست‌های تحریم آمریکا و در رأس آن ترامپ ایستاده و برای حمایت از جمهوری اسلامی روش‌های مختلفی را جهت مقابله با تحریم‌ها و کاهش فشار به ملت ایرانی پیگیری می‌کنند.

                          بیشتر بخوانید:

 

ظریف با بیان اینکه امیدواریم این ایستادگی کشورها به ویژه اروپا در مقابل آمریکا به نتیجه برسد، افزود: از سوی دیگر مذاکرات خود را با اروپا همچنان ادامه می‌دهیم تا نتیجه مورد نظر جمهوری اسلامی تامین شود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ دور دوم تحریم‌های آمریکا از 14 آبان ماه علیه جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا در آمده و بنا بر اعلام نظر وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی ۷۰۰ فرد و شرکت به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه شده است./

پایان پیام



Source link