آیا سخنان روحانی چراغ سبز برای مذاکره دوباره با آمریکا بود؟ :: خبرگزاری خانه ملت
آیا سخنان روحانی چراغ سبز برای مذاکره دوباره با آمریکا بود؟ :: خبرگزاری خانه ملت

احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به سخرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: در مجموع سخنان رئیس جمهور روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مثبت بود اما صحبت‌های دونالد ترامپ موجب استهزاء بین‌‎المللی قرار گرفت. نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سران کشورهای […]



احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به سخرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: در مجموع سخنان رئیس جمهور روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مثبت بود اما صحبت‌های دونالد ترامپ موجب استهزاء بین‌‎المللی قرار گرفت.

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سران کشورهای جهان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد جمع بودند ولی سخنرانی ترامپ با خنده حاضران در این مجمع روبه رو شد.

وی افزود: خنده حاضران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به سخنان ترامپ نشان می‌دهد که ترامپ در عرصه بین‌المللی مورد اعتنا قرار نمی‌گیرد.

ترامپ ترامپ نشان از کم عقلی رئیس جمهور آمریکا است

سالک کاشانی ادامه داد: حرف‌هایی که ترامپ بیان می‌کند، نشان از کم عمقی و کم عقلی رئیس جمهور آمریکا است وگرنه در چنین اجلاس‌هایی نباید به همه کشورهای دنیا و از جمله ایران حمله کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاقات‌هایی که روحانی داشته در مجموع خوب است زیرا منجر به ایجاد و تقویت روابط با سایر کشورهای جهان می‌شود و نگاه مثبتی به این موضوع وجود دارد.

وی افزود: رئیس جمهور روحانی باید پایبندی خود را به موازینی که رهبری معظم انقلاب در خصوص برجام و مذاکره با آمریکا در دیدار با هیات دولت بیان کردند، نشان دهد.

ممکن است حرکت‌هایی در آمریکا شکل بگیرد تا ملاقاتی بین روحانی و ترامپ انجام شود

سالک اظهار داشت: ممکن است حرکت‌هایی در آمریکا شکل بگیرد تا ملاقاتی بین روحانی و ترامپ انجام شود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری لازم است روحانی مراعات لازم را داشته باشد.

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: برخی معتقدند که سخنان روحانی در خصوص اینکه ما آماده هستیم تا آمریکا به برجام بازگردد، به نوعی چراغ سبز روحانی برای مذاکره با آمریکا است که البته بعید می‌دانم چنین باشد اما در مجموع سخنان روحانی خوب بود./

پایان پیام



Source link