آینده روابط روابط آمریکا و روسیه/ آیا جنگ سرد دیگری در راه است؟ :: خبرگزاری خانه ملت
آینده روابط روابط آمریکا و روسیه/ آیا جنگ سرد دیگری در راه است؟ :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص روابط روسیه و آمریکا، اظهار داشت: روابط بین آمریکا و روسیه مدتی است که به تاریکی گرویده و در دوره جدید نیز به دلیل مواضع بسیار تند ترامپ، وضعیت روبه سردی روابط آمریکا و روسیه پیش می‌رود. عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی […]

[ad_1]

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص روابط روسیه و آمریکا، اظهار داشت: روابط بین آمریکا و روسیه مدتی است که به تاریکی گرویده و در دوره جدید نیز به دلیل مواضع بسیار تند ترامپ، وضعیت روبه سردی روابط آمریکا و روسیه پیش می‌رود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حداقل در دوره ترامپ، روابط بین روسیه و ترامپ بدتر هم می‍‌‌‌شود، بیان کرد: موضوع ارتباط بین تاثیرگذاری روس‌ها در انتخابات آمریکا، موضوعی انحرافی بود که عده‌ای می‌خواستند دموکرات‌ها را در مقابل روس‌ها قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: بعد از بررسی‌هایی که پیرامون این موضوع انجام شد، دخالت روسیه در انتخابات آمریکا مردود اعلام شد و نهادهای مسئول در آمریکا نیز بر این موضوع صحه نگذاشتند.

اکنون روابط بین واشنگتن و مسکو تاریک و تاریک تر شده است

بختیار ادامه داد: زمانی که جمهوری خواهان در آمریکا قدرت را به دست گرفتند، شرایط خوبی بین آمریکا و روسیه وجود نداشت و اکنون نیز روابط بین واشنگتن و مسکو تاریک و تاریک تر شده است.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناراحتی روسیه از آمریکا اخیرا تشدید هم شده است، گفت: به نظر می رسد در آینده روابط آمریکا و روسیه بدتر هم شود./

پایان پیام

[ad_2]

Source link