استاندار دولت دهم: احمدی‌نژاد گرفتار توهم شده
استاندار دولت دهم: احمدی‌نژاد گرفتار توهم شده

خبرگزاری تسنیم: کرم رضا پیریایی استاندار همدان و قم در دولت دهم، درباره اقدامات اخیر احمدی نژاد و ادعا‌های وی و حامیانش، اظهار داشت: احمدی نژاد به تدریج استحاله شده و گرفتار توهم شدید شده است. او در حال حاضر هیچ ربطی با الگو‌هایی که مطرح می‌کند، ندارد. وی افزود: امام حفظ جمهوری اسلامی را […]



خبرگزاری تسنیم: کرم رضا پیریایی استاندار همدان و قم در دولت دهم، درباره اقدامات اخیر احمدی نژاد و ادعا‌های وی و حامیانش، اظهار داشت: احمدی نژاد به تدریج استحاله شده و گرفتار توهم شدید شده است. او در حال حاضر هیچ ربطی با الگو‌هایی که مطرح می‌کند، ندارد.

وی افزود: امام حفظ جمهوری اسلامی را «اوجب واجبات» اعلام فرمودند، اما احمدی نژاد حفظ بقایی و مشایی را از حفظ نظام بالاتر می‌داند. رفتار سیاسی امروز احمدی نژاد حتی از رفتار مجرمانه مشایی و بقایی بدتر و مجرمانه‌تر است و به قول شاعر “هرکه بی‌باکی کند در راه دوست، رهزن مردان شده نامرد اوست”.

معاون هماهنگی معاونت امور حقوقی و مجلس رئیس دولت نهم با تاکید بر اینکه رفتار امروز احمدی نژاد بی تقوایی است، گفت: از دولتمردان کابینه نهم و دهم جز امثال مشایی و بقایی که به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسند، بقیه دولتمردان در رده‌های مختلف مثل همین ۴۳ نفر که نامه اخیر را منتشر کردند، مخالف رفتار و مواضع سیاسی احمدی نژاد هستند.

پیریایی خاطرنشان کرد: احمدی نژاد قدر حمایت‌های جریان انقلابی از دولتش را نفهمید. گمان کرده نه تنها کمکی از جریان‌های انقلابی و ولایی نگرفته بلکه دست اشخاص و افراد طرفدار نظام را گرفته است در حالی که این‌ها توهم صد در صد است. من نمی‌دانم چه چیز او را به سمت خواسته‌های عجیب و غریب سوق می‌دهد مثل برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و مجلس. چیز‌هایی که او امروز مطرح می‌کند ۱۸۰ درجه با مواضع گذشته وی تفاوت دارد و سند‌های این تفاوت زاویه موجود است.

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور با اشاره به اینکه بنده مواردی را سراغ دارم که الان لزومی ندارد بیش از این ورود کنم، گفت:‌ای کاش آقای احمدی نژاد متوجه می‌شد و از این مسیر غلط برمی گشت و بار اشکال و اشتباه خود را کمتر می‌کرد، اما بعید می‌دانم بتواند از این باتلاق خارج شود. او ادعا‌های عجیب و غریبی دارد.



Source link