افتتاح یک واحد کشاورزی گلخانه‌ای در منطقه آزاد ارس همزمان با هفته دولت
افتتاح یک واحد کشاورزی گلخانه‌ای در منطقه آزاد ارس همزمان با هفته دولت

یک واحد کشاورزی ارگانیگ گلخانه‌ای در منطقه آزاد ارس امروز با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، واحد گلخانه‌ای با عنوان «دنیز گشت ارس» با سرمایه‌گذاری ۸میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید. این واحد، صیفی‌جات گلخانه ای و […]


یک واحد کشاورزی ارگانیگ گلخانه‌ای در منطقه آزاد ارس امروز با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، واحد گلخانه‌ای با عنوان «دنیز گشت ارس» با سرمایه‌گذاری ۸میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

این واحد، صیفی‌جات گلخانه ای و ارگانیک تولید می‌کند و در سایت کشاورزی منطقه آزاد ارس واقع شده است.

منطقه آزاد ارس یکی از قطب‌های کشاورزی گلخانه ای در کشور است و سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی در این زمینه در ارس انجام شده است.

همزمان با هفته دولت، مراسم افتتاح ۴۵پروژه صنعتی، عمرانی، دانش‌بنیان، گردشگری، کشاورزی و زیربنایی با ۳۵۱میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی احداث هشت پروژه نیز با ۵۸۷میلیارد تومان با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا، شهاب‌الدین بیمقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری، حسین گروسی معاون امور حقوقی و مجلس و درنا کسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

نوشته افتتاح یک واحد کشاورزی گلخانه‌ای در منطقه آزاد ارس همزمان با هفته دولت اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link