امضای تفاهم‌ نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد با بانک مهر ایران
امضای تفاهم‌ نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد با بانک مهر ایران

تفاهم نامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف افزایش قدرت خرید از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عرضه کارتهای بانکی با قابلیت های خاص، به امضا رسید. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این تفاهم نامه که با هدف توسعه گردشگری و حمایت […]


تفاهم نامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف افزایش قدرت خرید از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عرضه کارتهای بانکی با قابلیت های خاص، به امضا رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این تفاهم نامه که با هدف توسعه گردشگری و حمایت از تولیدات داخلی، پیش از ظهر امروز به امضای مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران رسید، مقرر شد این بانک با هدف حمایت از کالای داخلی و توجه ویژه به موضوع رونق صنعت گردشگری در مناطق آزاد، تسهیلاتی با کارمزد ۴ درصد به متقاضیان اعطا کند.

این تسهیلات به گونه ای طراحی شده که صرفا برای هزینه‌های سفر قابل استفاده باشد و متقاضیان استفاده از این خدمات و تسهیلات بانکی، از سوی شرکتهای مجری و همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به شعب بانک معرفی می شوند.

در این طرح، تسهیلات ۴ درصدی تا سقف حداکثر بیست میلیون تومان به تسهیلات گیرندگان تعلق می گیرد تا در مناطق آزاد هفت گانه کشور، بتوانند از آن برای خرید بلیت هواپیما و قطار، رزرو هتل، خرید از بازار و انواع تفریحات و گردشگری استفاده کنند.

در مرحله نخست، این طرح شامل کارمندان دولت و کارگران است و در مرحله بعد صاحبان مشاغل و اصناف را در بر می گیرد.

در مدت سه سال اجرای این تفاهم نامه که قابل تمدید خواهد بود، بانک قرض الحسنه مهر ایران کارتهای بانکی با قابلیت خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشخص شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برای متقاضیان صادر خواهد کرد.

نوشته امضای تفاهم‌ نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد با بانک مهر ایران اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link