امکان ثبت سفارش در ۷ منطقه آزاد میسر شد
امکان ثبت سفارش در ۷ منطقه آزاد میسر شد

[ad_1] امکان ثبت سفارش واردات کالا در ۷ منطقه آزاد اقتصادی میسر شده است. براساس این گزارش از روز ۹ خرداد امکان ثبت‌سفارش برای واردات کالا به مناطق آزاد (شامل هفت منطقه: کیش، قشم، چابهار، ارس، اروند، ماکو و انزلی)، فراهم شده است. به این منظور واردکنندگان مربوطه باید چند مرحله را برای تکمیل اطلاعات […]

[ad_1]

امکان ثبت سفارش واردات کالا در ۷ منطقه آزاد اقتصادی میسر شده است. براساس این گزارش از روز ۹ خرداد امکان ثبت‌سفارش برای واردات کالا به مناطق آزاد (شامل هفت منطقه: کیش، قشم، چابهار، ارس، اروند، ماکو و انزلی)، فراهم شده است.

به این منظور واردکنندگان مربوطه باید چند مرحله را برای تکمیل اطلاعات خود در سامانه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد طی کنند. درمرحله اول باید مشخصات و اطلاعات خواسته شده را مطابق پروانه کسب خود درج کنید. در مرحله بعد پس از ثبت اطلاعات کد رهگیری ثبت نام در اختیار ثبت‌نام‌کننده قرار می‌گیرد. درمرحله سوم پس از تایید پرونده از سوی سازمان کد شناسه معتبر ارائه می‌شود. در نهایت در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد سامانه و نحوه ثبت‌نام باید با منطقه مورد نظر تماس گرفته شود. پس از تکمیل اطلاعات درسامانه مذکور، کاربر باید منتظر تایید نهایی اطلاعات خود توسط سازمان منطقه مربوطه بماند و سپس اقدام به بارگذاری صلاحیت در سامانه جامع تجارت کند. در صورتی که کاربر، دارای مجوز فعالیت حقیقی از مناطق آزاد باشد، باید پس از ثبت‌نام، با نقش پایه حقیقی به بخش بارگذاری صلاحیت مراجعه و از قسمت استعلام مجوز مناطق آزاد گزینه استعلام را انتخاب کند. درصورت وجود مجوز فعال، نقش بازرگان حقیقی منطقه آزاد به فهرست نقش‌های جاری کاربر افزوده خواهد شد. درصورت وجود مجوز فعال، نقش بازرگان حقوقی منطقه آزاد به فهرست نقش‌های جاری کاربر افزوده خواهد شد.

نوشته امکان ثبت سفارش در ۷ منطقه آزاد میسر شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link