انتقاد یک نماینده از بی‌توجهی دولت به وضعیت «کولبران»
انتقاد یک نماینده از بی‌توجهی دولت به وضعیت «کولبران»

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کولبران در مناطق مرزی غرب کشور، گفت: دولت بار‌ها وعده داده که به وضعیت کوله‌بران رسیدگی می‌کند، اما هنوز کوله‌بران با مشکلات جدی روبه‌رو هستند. وی با تأکید بر اینکه طرح «ساماندهی کوله‌بران» را با امضای بیش از ۲۰۰ […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کولبران در مناطق مرزی غرب کشور، گفت: دولت بار‌ها وعده داده که به وضعیت کوله‌بران رسیدگی می‌کند، اما هنوز کوله‌بران با مشکلات جدی روبه‌رو هستند.

وی با تأکید بر اینکه طرح «ساماندهی کوله‌بران» را با امضای بیش از ۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان کرده‌ایم، اظهار داشت: تقاضای ما از هیئت‌رئیسه مجلس این است این طرح را در اولویت بررسی قرار دهد، کوله‌بران مشکلات متعددی دارند که باید به آن رسیدگی شود.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از ۱۵ دستگاه مذکور، تاکنون ۹ دستگاه گزارش‌های‌شان پیرامون مشکلات و وضعیت کولبران را ارائه کرده‌اند که گزارش ۶ دستگاه دیگر در روز‌های آینده به مجلس ارائه می‌شود که امیدواریم، در ابتدا طرح و سپس قانون جامعی برای ساماندهی وضعیت کولبران در مجلس تصویب شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند برای ساماندهی فعالیت کوله‌بران، تخفیف گمرکی قابل توجهی در جهت ورود کالا‌ها مدنظر قرار دهد، هم‌اکنون مرز‌های کشور مسدود شده که بنا به گفته مسئولان، این اقدام از سوی کشور همسایه انجام شده است.

[ad_2]

Source link