ایگرد، بهترین راهکار برای خرید آسان از آمازون آمریکا!
ایگرد، بهترین راهکار برای خرید آسان از آمازون آمریکا!

آمازون Amazon.com نه تنها پرطرفدارترین فروشگاه اینترنتی در دنیاست، بلکه به عنوان بزرگ‌ترین برند فعال در حوزه تجارت الکترونیک و جزو پردرآمد ترین کمپانی های امریکاست که در همه کشور ها شناخته شده است. امکان خرید انواع کالا ها در دسته بندی های بسیار متنوع از این فروشگاه اینترنتی بزرگ، تقریبا در تمام کشور ها […]


آمازون Amazon.com نه تنها پرطرفدارترین فروشگاه اینترنتی در دنیاست، بلکه به عنوان بزرگ‌ترین برند فعال در حوزه تجارت الکترونیک و جزو پردرآمد ترین کمپانی های امریکاست که در همه کشور ها شناخته شده است.

امکان خرید انواع کالا ها در دسته بندی های بسیار متنوع از این فروشگاه اینترنتی بزرگ، تقریبا در تمام کشور ها در گوشه کنار دنیا فراهم شده است و سیستم حمل و نقل گسترده ای کالا های خریداری شده را بدست خریداران میرساند.

اما همانطور که میدانید متاسفانه در ایران به دلایل مختلفی امکان خرید مستقیم از این فروشگاه وجود ندارد.

عدم اتصال نظام بانکی ایران به بانک های جهانی، در دسترس نبودن حساب های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت و مسترکارت در ایران و عدم اتصال ایران به سیستم ارسال مرسوله آمازون بدلیل تحریم ها، جزو مهم ترین دلایلی است که امکان خرید مستقیم از آمازون را برای ما در ایران غیر ممکن کرده است.

خبر خوب اینکه به تازگی یک استارت آپ ایرانی با برند “EGERD” بصورت بسیار هوشمندانه ای امکان خرید از آمازون را برای ایرانیان فراهم کرده است.

مجموعه “ایگرد” با ارائه راهکاری هوشمندانه بصورت واسطه میان خریداران در ایران و سایت آمازون تمامی مشکلات موجود را از بین برده است و اکنون هر شخصی در ایران میتواند کالای مورد نظر خود را بوسیله وب سایت “ایگرد” از آمازون خریداری کند و درب منزل خود مرسوله را دریافت کند.

نکته قابل توجه درباره وب سایت ایگرد “EGERD” روش کار بسیار آسان آن است.

اکنون کاربران در ایران میتوانند پس از اینکه براحتی در سایت ایگرد یک حساب کاربری ایجاد کردند، محصول مورد نظرشان را در سایت آمازون جست و جو و انتخاب کنند. سپس با کپی کردن لینک محصول و قرار دادن آن در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد می‌توانید قیمت نهایی آن کالا را به ریال مشاهده کرده و به راحتی سفارش‌ خود را ثبت کنند.

در مرحله بعد، تاریخ تحویل محصول از سوی سایت ایگرد مشخص میشود و در موعد مورد نظر به خریدار تحویل داده میشود.

ارائه گارانتی جهت تحویل به موقع و بدون نقص مرسوله به کاربران جزو ویژگی های خاص مجموعه معتبر ایگرد است. همچنین ضمانت برگشت وجه درصورت بروز هر نوع مشکلاتی درباره سلامت کالای تحویل شده، خرید از این این مجموعه را برای ایرانیان به خریدی مطمئن از آمازون تبدیل کرده است.

برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد نحوه خرید از آمازون با سایت ایگرد می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

ایگرد

چه کالاهایی را از ایگرد خریداری کنیم؟

تیم  egerdبا بررسی شرایط فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی، خرید سه دسته از محصولات را از آمازون پیشنهاد می‌کند.

کالاهایی که مورد نیاز شماست و در ایران در دسترس نیستند.

کالاهایی که در ایران نمونه‌های قلابی زیادی دارند و شما می‌خواهید که از اصل بودنشان مطمئن باشید.

محصولاتی که در آمازون تخفیف‌های قابل توجهی خورده باشند. اگر علاقه‌مندید در مورد شیوه‌ی خرید بهتر از آمازون و بهره‌مندی از مزایایی که دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید سری به وبلاگ ایگرد بزنید.

در انتها توصیه میکنیم جهت مشاهده کالا های پیشنهادی وب سایت ایگرد که با تخفیف های هیجان انگیز ارائه شده است و همچنین سفارش محصولات آمازونی مورد نظر خود به اینستاگرام ایگرد مراجعه کنید.

منبع : ویرلن



Source link