برگزاری اجلاس میان‌دوره‌ای وزرای امور خارجه در باکو
برگزاری اجلاس میان‌دوره‌ای وزرای امور خارجه در باکو

[ad_1] باشگاه خبرنگاران جوان: اجلاس میان‌دوره‌ای جنبش عدم تعهد با موضوع ترویج صلح و امنیت بین المللی روز‌های پنجم و ششم آوریل -۱۶ و ۱۷ فروردین در باکو برگزار خواهد شد. محمد جواد ظریف ۴ آوریل در اجلاس مربوط به مسائل سوریه در آنکارا پایتخت ترکیه حضور خواهد داشت سپس با هدف شرکت در اجلاس […]

[ad_1]

باشگاه خبرنگاران جوان: اجلاس میان‌دوره‌ای جنبش عدم تعهد با موضوع ترویج صلح و امنیت بین المللی روز‌های پنجم و ششم آوریل -۱۶ و ۱۷ فروردین در باکو برگزار خواهد شد.

محمد جواد ظریف ۴ آوریل در اجلاس مربوط به مسائل سوریه در آنکارا پایتخت ترکیه حضور خواهد داشت سپس با هدف شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد به جمهوری آذربایجان سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در قالب سفر به جمهوری آذربایجان بنا به دعوت «واصف طالب اف» رئیس مجلس عالی نخجوان از این جمهوری خودمختار دیدار خواهد کرد.

این سومین سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چند ماه اخیر به جمهوری آذربایجان است و محمدجواد ظریف قبل از این سفر برای شرکت در اجلاس قلب آسیا و بررسی امور افغانستان و نیز در دیدار چهار جانبه وزیران امور خارجه ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان و ترکیه به باکو سفر کرده بود.

جمهوری آذربایجان در سال ۲۰۱۱ میلادی به جنبش عدم تعهد پیوسته ا. ست و در سال ۲۰۱۹ میلادی ریاست دوره‌ای در این جنبش از ونزوئلا به این کشور واگذار می‌شود.

[ad_2]

Source link