تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی
تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (سه‌شنبه ۲۱ فروردین) در صحن علنی مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: **تذکر مافی نماینده تهران به اتفاق ۵ تن از نمایندگان به وزیر بهداشت، علت افزایش قیمت ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (سه‌شنبه ۲۱ فروردین) در صحن علنی مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

**تذکر مافی نماینده تهران به اتفاق ۵ تن از نمایندگان به وزیر بهداشت، علت افزایش قیمت ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت دارو‌های بیماران خاص چیست؟

**تذکر تربتی‌نژاد و کوسه‌قراوی نمایندگان گرگان و مینودشت به وزیر کار، چرا سقف قرارداد خرید و کشت توتون از توتونکاران استان گلستان به خصوص توتونکاران شهرستان گرگان به یک سوم سال گذشته کاهش یافته است؟

**تذکر بهرام‌نیا و رنجبرزاده نمایندگان نهاوند و اسدآباد به رئیس‌جمهور، ضامن اخذ وام ازدواج منحصرا باید از کارمندان دولت باشد که این خلاف بخشنامه بانک مرکزی است که باید از طریق نظارت با افراد خاطی برخورد شود.

**تذکر قاضی پور نماینده ارومیه به اتفاق ۴ تن از نمایندگان به رئیس‌جمهور، لزوم تصریح در تخصیص اعتبارات مربوط به صندوق‌های رفاه دانشجویی، علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت.

**تذکر امیر حسن‌خانی نماینده فردوس به رئیس‌جمهور، دستور و تاکید بر جلوگیری از فروش ارز در خیابان به کلیه افراد به وسیله صرافی‌ها و اجتناب از اختلال در نظام پولی کشور.

**تذکر شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن به رئیس‌جمهور، افق آینده مدیریت و منابع طبیعی کشور به ویژه جنگل‌های شمالی کشور چیست؟

**تذکر داداشی نماینده آستارا به وزیر آمور خارجه، چرا در تمدید پروتکل گذر مرزی ۴۵ کیلومتری مرزنشینان با کشور آذربایجان کوتاهی می‌شود؟

**تذکر مرادی نماینده مریوان به رئیس جمهور، دلایل نابسامانی افزایش نرخ ارز چیست؟

**تذکر مرادی نماینده مریوان به رئیس جمهور، دلیل عدم تصویب بودجه خسارت ناشی از زلزله‌زدگان استان کردستان در هیئت دولت چیست؟

**تذکر وقفچی نماینده زنجان به وزیر نیرو، تسریع در تنظیم لایحه باروری ابر‌ها و بازچرخانی آب شیرین و اصرار به مدیریت یکپارچه آب.

**تذکر گودرزی نماینده بروجرد به وزیر اقتصاد، افراد با ارز مبادله‌ای کالا وارد نموده و امروز با ارز ۴۲۰۰ هزار و دویست تومان رقم‌های هنگفتی را کسب کرده‌اند، ضرورت دارد موضوع بررسی و بدون هیچ ملاحظه‌ای به مجلس و مردم گزارش شود و اعلام گردد علت واریز کردن هزاران میلیارد تومان به جیب دلالان و مافیای ارز کشور چیست؟

[ad_2]

Source link