تقدیر دانشجویان از مواضع فرمانده‌کل ارتش
تقدیر دانشجویان از مواضع فرمانده‌کل ارتش

خبرگزاری تسنیم: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) در نامه‌ای به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مواضع وحدت‌آفرین و هوشمندانه اخیر وی تقدیر کردند. دانشجویان در این نامه تاکید کردند: در زمانه‌ای که بسیاری […]


خبرگزاری تسنیم: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) در نامه‌ای به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مواضع وحدت‌آفرین و هوشمندانه اخیر وی تقدیر کردند.

دانشجویان در این نامه تاکید کردند: در زمانه‌ای که بسیاری از سیاسیون و احزاب و جناح‌ها از رهگذر اختلاف افکنی و حاشیه‌سازی سعی در فرار از مسئولیت دارند، پاسخ قاطع شما برادر بزرگوار به عنوان فرمانده‌کل ارتش عزیز ایران اسلامی به برخی از این حاشیه‌سازی‌ها بسیار به دل نشست و مایه مسرت فرزندان انقلابی این مرز و بوم شد. احتمال می‌دهیم که ابراز قاطعانه مواضع یادشده ممکن است دشمنی عده‌ای را برانگیزد و بنای ایشان را بر توهین و کارشکنی در مسیر ارتش عزیز قرار دهد که از خدای متعال برای شما و مجموعه برادران و خواهرانمان در ارتش قهرمان توفیق روز افزون را آرزومندیم.

مطمئنا مجموعه ارتش و سپاه پاسداران مانند هر نهاد دیگری در کشور دارای نقاط قوت و ضعف متعدد است که باید در راه اصلاح آن کوشید گه بدون شک یکی از لوازم آن حفظ انسجام و اتحاد یکپارچگی نیرو‌های مسلح و پرهیز از دامن زدن به اختلاف‌افکنی‌ها و حاشیه پردازی‌هاست که این مهم به خوبی در سخنان ارزشمند حضرتعالی مورد توجه قرار گرفت. دانشجویان انقلابی اعتقاد راسخ دارند که هر آوایی که در راستای تفرقه‌افکنی میان نیرو‌های مسلح کشور به گوش برسد، آوای شیطان است و هر شخص و جناحی که در این مسیر قدم بردارد از دایره دلسوزان و علاقه‌مندان به آینده کشور خارج شده است.

تصویر نامه دانشجویان به فرمانده ارتش:

 



Source link