تقدیم طرح تفحص از پارلمان به هیئت‌رئیسه مجلس
تقدیم طرح تفحص از پارلمان به هیئت‌رئیسه مجلس

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: نماینده خمینی‌شهر در مجلس از تقدیم طرح تفحص از پارلمان به هیئت رئیسه قوه مقننّه در هفته آینده خبر داد. سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح تحقیق و تفحص از برخی بخش‌های پارلمان به هیئت رئیسه قوه مقننّه خبر داد و گفت: این طرح در ۸ […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: نماینده خمینی‌شهر در مجلس از تقدیم طرح تفحص از پارلمان به هیئت رئیسه قوه مقننّه در هفته آینده خبر داد.

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح تحقیق و تفحص از برخی بخش‌های پارلمان به هیئت رئیسه قوه مقننّه خبر داد و گفت: این طرح در ۸ محور تدوین شده و هفته آینده پس از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارکی دال بر برخی تخلفات در دیوان محاسبات، کتابخانه و خبرگزاری خانه ملت به دست نمایندگان رسیده است، ادامه داد: محور اصلی تحقیق و تفحص بیشتر بر پایه شبهات مالی که وجود دارد، استوار است. البته این شبهات تاکنون تائید نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال کم شدن محور‌های این طرح خبر داد و اظهار داشت: احتمالاً این تحقیق و تفحص به معاملات مالی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از مجلس هشتم تا مجلس دهم محدود شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در پاسخ به این سئوال که آیا با رئیس مجلس نیز درباره این طرح تحقیق و تفحص رایزنی انجام شده است یا خیر؟ گفت: تاکنون بحثی با لاریجانی در این باره نشده، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه بحث شفافیت در برخی از مسائل مطرح است، رئیس مجلس نیز از این طرح استقبال کند.

[ad_2]

Source link