توصیه سردار کوثری به مسئولان درباره تولید کنندگان
توصیه سردار کوثری به مسئولان درباره تولید کنندگان

[ad_1] خبرگزاری مهر: جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: مسئولان باید با سرمایه گذاری و توجه مناسب به کسانی که در حوزه تولید هستند، کمک کنند تا آن‌ها در شرایط بهتری فعالیت کنند. سردار محمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: مسئولان باید با سرمایه گذاری و توجه مناسب به کسانی که در حوزه تولید هستند، کمک کنند تا آن‌ها در شرایط بهتری فعالیت کنند.

سردار محمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، مخاطب شعار سال را همه مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: وظیفه مسئولان برای تحقق خواست رهبر معظم انقلاب از نامگذاری این است که تمام توان خود را برای فراهم کردن شرایط افزایش تولیدات داخلی بکار گیرند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با سرمایه گذاری و توجه مناسب به کسانی که در حوزه تولید هستند، کمک کنند تا آن‌ها در شرایط بهتری فعالیت کنند و بتوانند با دغدغه‌ای کمتر به تولید و ایجاد اشتغال بپردازند.

سردار کوثری مردم را عناصر اصلی در تحقق شعار سال دانست و افزود: اگرچه کیفیت کالا و محصولات تولیدی در داخل بسیار مهم است، اما مردم نیز باید نظرات و دیدگاه خودشان را تغییر داده و به مصرف کالای با کیفیت داخلی روی بیاورند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم ما به جای توجه به اجناس خارجی باید به تولیدات داخلی نظر کنند و از آن‌ها استفاده کنند البته همانطور که گفتم کیفیت بسیار مهم است و مسئولان و تولید کنند گان داخلی باید به آن توجه ویژه کنند تا تولیدات داخلی بتواند پاسخ گوی نیاز مردم باشد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کالای با کیفیت را موجب جلب توجه مردم دانست و افزود: مسئولان باید به دور از شعار و حرف و به صورت جدی و عملی برای تحقق این شعار و خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنند و از سوی دیگر نگاه مردم نیز باید تغییر کند تا هم با خرید کالای ایرانی به تولید کنندگان داخلی کمک کنند و همچنین شرایط رونق اقتصادی و اشتغال فرزندان خودشان را به وجود آورند.

سردار کوثری در پایان تاکید کرد: مصرف کالای داخلی و مشغول به کار شدن جوانان به این واسطه موجب جلوگیری از بسیاری از فساد‌ها می‌شود و این یک موفقیت و برد برای کل ملت ایران است. در نهایت افزایش کیفیت محصولات به افزایش صادرات می‌انجامد پس تحقق این شعار مزایای بسیاری برای کشور دارد.

[ad_2]

Source link