توصیه میرتاج الدینی به دولت درباره شعار سال
توصیه میرتاج الدینی به دولت درباره شعار سال

معاون پارلمانی دولت دهم گفت: در زمینه حمایت از کالای ایرانی مسئولیت مسئولان بیشتر است و موانع تولید کالای ایرانی و صادرات و عرضه آن باید برطرف شود چرا که به نظر می‌رسد ما در این زمینه دچار نوعی خودتحریمی هستیم. خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مجلس، با اشاره به نامگذاری سال […]


معاون پارلمانی دولت دهم گفت: در زمینه حمایت از کالای ایرانی مسئولیت مسئولان بیشتر است و موانع تولید کالای ایرانی و صادرات و عرضه آن باید برطرف شود چرا که به نظر می‌رسد ما در این زمینه دچار نوعی خودتحریمی هستیم.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مجلس، با اشاره به نامگذاری سال به عنوان حمایت از کالای ایرانی و ضرورت این موضوع، اظهار داشت: این نگاه رهبر انقلاب یک دیدگاه راهبردی است که بعد از چند سال که موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و دیدند که جامعه به صورت مصداقی پیش نمی‌رود امسال این موضوع را تعیین کردند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی سابقه طولانی در کشور ما دارد و دلسوزان جامعه از قدیم‌الایام به کالای ایرانی توجه داشته‌اند، افزود: تحقق شعار سال نیازمند انجام وظایفی از سوی دولت و مردم است و مردم باید برای تهیه مایحتاج خود به مصرف کالای ایرانی توجه کنند.

معاون پارلمانی دولت دهم با بیان اینکه اکثر ایرانی‌ها به استفاده از کالای ایرانی توجه داشتند، اما با تأکیدات اخیر رهبر انقلاب این موضوع پررنگ‌تر خواهد شد، گفت: در این زمینه مسئولیت مسئولان بیشتر است و موانع تولید کالای ایرانی و صادرات و عرضه آن باید برطرف شود چرا که به نظر می‌رسد ما در این زمینه دچار نوعی خودتحریمی هستیم.

وی افزود: برخی با اینکه می‌توانند مشابه کالایی را در داخل تولید کنند، اما شرکت‌های خارجی را در مناقصه‌ها شریک می‌کنند در حالی که یک شرکت دولتی می‌تواند خرید گسترده‌ای از کالا‌های ایرانی داشته باشد و عدم توجه به این موضوع ضربه به داخل است.



Source link