توصیه نقوی حسینی به سخنگوی دولت
توصیه نقوی حسینی به سخنگوی دولت

[ad_1] خبرگزاری دانشجو: سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه استفاده از تلگرام جزو حقوق شهروندی مردم محسوب می‌شود، اظهار داشت: آقای نوبخت تنها به یک بعد از حقوق شهروندی توجه می‌کند و بهتر است به سایر ابعاد این حقوق هم توجه کند. وی با […]

[ad_1]

خبرگزاری دانشجو: سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه استفاده از تلگرام جزو حقوق شهروندی مردم محسوب می‌شود، اظهار داشت: آقای نوبخت تنها به یک بعد از حقوق شهروندی توجه می‌کند و بهتر است به سایر ابعاد این حقوق هم توجه کند.

وی با بیان اینکه حفظ حریم خانوادگی، حفظ ارزش‌ها و باور‌های مردم و حفظ منافع ملی کشور نیز از جمله حقوق شهروندی است، افزود: حفظ امنیت ملی اولویت اول حقوق شهروندی ملت است که گویا آقای نوبخت این موارد را از جمله حقوق شهروندی نمی‌داند.

نقوی حسینی تصریح کرد: حال اگر پیام رسانی تمامی این حقوق را زیر پا بگذارد ما چگونه می‌توانیم از آن حمایت کنیم بهتر است آقای نوبخت قدری وسیع‌تر به مسائل نگاه کند و خسارات را هم ببیند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان خاطرنشان کرد: این جمله که تهدیدات اقتصادی تلگرام در آینده ممکن است فاجعه‌ای نظیر موسسات مالی و اعتباری را به وجود بیاورد حرف ما نیست بلکه حرف دولتی هاست پس بهتر است آقای نوبخت به این موضوع نیز توجه داشته باشند

[ad_2]

Source link