حضور سیف، کرباسیان و شریعتمداری در مجلس
حضور سیف، کرباسیان و شریعتمداری در مجلس

[ad_1] رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس از برپایی نشست بعدی این کمیسیون با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رئیس کل بانک مرکزی جهت بررسی اثر التهاب بازار ارز بر روی تولید داخلی خبر داد. خبرگزاری فارس: حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، از […]

[ad_1]

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس از برپایی نشست بعدی این کمیسیون با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رئیس کل بانک مرکزی جهت بررسی اثر التهاب بازار ارز بر روی تولید داخلی خبر داد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، از برگزاری نشست بعدی این کمیسیون در روز سه‌شنبه هفته جاری مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی‌الله‌سیف رئیس کل بانک مرکزی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گفته فولادگر این نشست از سلسله نشست‌های کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با وزرا و مسئولان دولتی جهت بررسی راهکار‌های حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی موضوع اصلی نشست روز سه‌شنبه کمیسیون را بررسی تلاطمات بازار ارز بر روی موضوع حمایت از تولید ملی عنوان کرد.

[ad_2]

Source link