حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در دوازدهمین همایش بین المللی سرمایه گذاری مناطق ویژه اقتصادی -۲۰۱۸ هند
حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در دوازدهمین همایش بین المللی سرمایه گذاری مناطق ویژه اقتصادی -۲۰۱۸ هند

[ad_1] به گزارش اخبار مناطق آزاد، دوازدهمین همایش بین المللی سرمایه گذاری مناطق ویژه اقتصادی -۲۰۱۸ هند صبح امروز به صورت رسمی شروع بکار کرد. عبدالرحیم کردی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان به عنوان سخنران اصلی در این همایش حضور دارند. بندر چابهار یکی از چهارراه های اصلی کریدور جنوبی تجارت جهانی نیز […]

[ad_1]

به گزارش اخبار مناطق آزاد، دوازدهمین همایش بین المللی سرمایه گذاری مناطق ویژه اقتصادی -۲۰۱۸ هند صبح امروز به صورت رسمی شروع بکار کرد.

عبدالرحیم کردی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان به عنوان سخنران اصلی در این همایش حضور دارند.

بندر چابهار یکی از چهارراه های اصلی کریدور جنوبی تجارت جهانی نیز محسوب می‌شود. این بندر به علت موقعیت راهبردی خود و دستیابی به آب‌ های آزاد بین‌المللی، جایگاه ویژه ‌ای در مبادلات بین ایران و سایر نقاط منطقه دارد.

چابهار نسبت به سایر نقاط ساحلی ایران، مزیت‌های خاص خود را دارد؛ آب های عمیق در خلیج چابهار، شرایط پهلوگیری کشتی های بزرگ و ایجاد تاسیسات بندری را فراهم می کند. این بندر، مهم‌ترین بندر تجاری خارج از حوضچه خلیج فارس است و از نظر سیاسی و راهبردی در مواقع جنگ و بحران‌های منظقه‌ای می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای ایفا کند. قرار گرفتن چابهار در یک خلیج، موقعیت بندری ایده‌آلی برای توسعه فیزیکی در آینده به آن می‌بخشد که بسیاری از بنادر دنیا، از آن محرومند.

نوشته حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در دوازدهمین همایش بین المللی سرمایه گذاری مناطق ویژه اقتصادی -۲۰۱۸ هند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link