دخالت عربستان و امارات در خارج کردن ارز از کشور
دخالت عربستان و امارات در خارج کردن ارز از کشور

خبرگزاری تسنیم: احمد محمدی انارکی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفـت: به دلیل اینکه زمان این تحقیق و تفحص قدری به طول انجامید، طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار تمدید فعالیت این کمیته شدیم که وی نیز با این درخواست موافقت کرد. وی با بیان اینکه مدارکی […]



خبرگزاری تسنیم: احمد محمدی انارکی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفـت: به دلیل اینکه زمان این تحقیق و تفحص قدری به طول انجامید، طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار تمدید فعالیت این کمیته شدیم که وی نیز با این درخواست موافقت کرد.

وی با بیان اینکه مدارکی درباره بحث قاچاق کالا و ارز به این کمیته واصل شده است، افزود: قرار است گزارش‌های واصل شده را در چند روز آینده مورد بررسی قرار دهیم.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به خروج ارز از کشور و ارتباط آن با افرادی خاص در کشور‌هایی همچون عربستان و امارات اظهار داشت: ما هم شنیده‌ایم که برخی از کشور‌های خارجی ارز ما را خریداری می‌کنند و ارز از کشور خارج می‌شود. اما ثابت شدن نرخ ارز از سوی دولت تا حدودی از بروز این مسائل جلوگیری می‌کند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت:کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز از نمایشگاه دستاورد‌های وزارت اطلاعات در زمینه قاچاق کالا بازدید می‌کند.



Source link