درخواست یک نماینده از قوه‌قضائیه و وزارت خارجه
درخواست یک نماینده از قوه‌قضائیه و وزارت خارجه

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم آستارا در مجلس از قوه‌ قضائیه و وزارت خارجه خواسته است تا مانع دست‌اندازی آمریکا به اموال ایرانیان شوند.    ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حکم دادگاه آمریکایی برای برداشت ۶ میلیارد دلار از اموال ایران در این کشور و پرداخت به خانواده‌های […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم آستارا در مجلس از قوه‌ قضائیه و وزارت خارجه خواسته است تا مانع دست‌اندازی آمریکا به اموال ایرانیان شوند. 

 

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حکم دادگاه آمریکایی برای برداشت ۶ میلیارد دلار از اموال ایران در این کشور و پرداخت به خانواده‌های قربانیان یازه ۱۱ سپتامبر، گفت: این اقدام خلاف قوانین و موازین بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکایی‌ها دست درازی به اموال ایرانیان و مسبوق به سابقه است، ادامه داد: آمریکایی‌ها در این زمینه دروغ می‌گویند و حتما باید این دروغ‌گویی آن‌ها مورد پیگیری قرار بگیرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه تمام دنیا به این موضوع واقف هستند که حادثه ۱۱ سپتامبر از سوی القاعده و با حمایت عربستان صورت گرفته است و البته خود آمریکایی‌ها نیز اسنادی را در این زمینه منتشر کرده‌اند، افزود: در شرایطی که ترامپ هر روز اظهاراتی تهدید آمیز ضد کشورمان دارد، صدور چنین حکم فرمایشی از سوی یکی از دادگاه‌های این کشور جای تعجب ندارد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه در حوادث ۱۱ سپتامبر نقشی نداشته و همواره اقدامات تروریستی را محکوم کرده است، اظهار داشت: ملت ایران خود دستخوش حوادث تروریستی بوده است و اینگونه اقدامات را همواره محکوم کرده است.

داداشی اظهار داشت: مسئولان کشورمان اعم از قوه قضائیه و وزارت امور خارجه باید اقدام قانونی در این مورد صورت داده و مانع دست درازی آمریکایی‌ها به دارایی‌های ایران شوند.

[ad_2]

Source link