در این هتل زیرآبی در کنار ماهی‌ها بخوابید +تصاویر
در این هتل زیرآبی در کنار ماهی‌ها بخوابید +تصاویر

[ad_1] به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، این هتل استثنایی که موراکا نام دارد به جای سقف های عادی، سقفی دارد که با نگاه کردن به آن زیبایی های دریا و ماهی های در حال حرکت را مشاهده می کنید. زیبایی هایی که از این طریق قابل مشاهده است، تنها از طریق غواصی در […]

[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، این هتل استثنایی که موراکا نام دارد به جای سقف های عادی، سقفی دارد که با نگاه کردن به آن زیبایی های دریا و ماهی های در حال حرکت را مشاهده می کنید. زیبایی هایی که از این طریق قابل مشاهده است، تنها از طریق غواصی در عمق دریا قابل مشاهده است.

13970823000152_Test_NewPhotoFree

افرادی که بر روی تخت های این هتل دراز می کشند بدون خیس شدن می توانند گونه های مختلف حیات دریایی را مشاهده کرده و لذت ببرند.

هتل Muraka یا Coral در نزدیکی رستوران زیرآبی Ithaa کشور مالدیو قرار دار. این رستوران در عمق 5 متری زیر آب دریا قرار دارد و از شهرت زیادی برخوردار است. طراحی داخلی هتل و رستوران یادشده شباهت زیادی به یکدیگر دارد و هر دو دارای سوئیت های بزرگی هستند.

13970823000156_Test_NewPhotoFree

هتل زیردریایی مذکور می تواند تا حداکثر نه مهمان را در خود جای دهد. اتاق های یادشده در عمق 5 متری آب قرار دارند و برای مراجعه به انها می توان از آسانسور و راه پله مارپیچ استفاده کرد.

سوئیت های بزرگ این هتل مجهز به یک تختخواب، یک حمام و یک محوطه بزرگ است. مناظر پنجره های این سوئیت ها بسیار چشم نواز بوده و حتی در حمام نیز قابل مشاهده هستند.

13970823000159_Test_NewPhotoFree

تشکیلات و سازه های زیردریایی این هتل 600 تن وزن دارد و پس از ساخته شدن در خشکی به محل نصب حمل شده اند.  75 درصد از دیوارها و سقف این سوئیت ها از آکریلیک روشن و شفاف ساخته شده اند. هزینه هر شب اقامت در سوئیت های یادشده 50 هزار دلار به ازای هر شب است.

 

[ad_2]

Source link