در راستای تحول فعالیت‌های تفریحات دریایی قشم انجام می‌شود:
در راستای تحول فعالیت‌های تفریحات دریایی قشم انجام می‌شود:

[ad_1] یک اسکله تفریحی در جزیره قشم احداث می‌شود عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه تسهیلات نزدیک به صفر درصد برای ارتقای شناورهای تفریحی در جزیره قشم خبر داد. عبدالجواد کمالی در نشست با مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم و مدیرعامل شرکت مکین دریا با […]

[ad_1]

یک اسکله تفریحی در جزیره قشم احداث می‌شود

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه تسهیلات نزدیک به صفر درصد برای ارتقای شناورهای تفریحی در جزیره قشم خبر داد.

عبدالجواد کمالی در نشست با مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم و مدیرعامل شرکت مکین دریا با تاکید بر اهمیت ساماندهی قایق‌های تفریحی در این جزیره، گفت: ارائه این تسهیلات از محل وجوه اداره شده دولتی، صفحه جدیدی در بخش گردشگری قشم ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم با ساخت اسکله تفریحی در بخش شرقی شهر قشم در مجاورت اسکله بهمن در نظر دارد با ساماندهی قایق‌های تفریحی، شرایط مناسب و ویژه‌ای را برای گردش‌های دریایی با استفاده از شناورهای تفریحی پیشرفته از طریق امتیاز تسهیلات یاد شده ایجاد کند.

به گفته کمالی، با نهایی شدن قرارداد ارائه خدمات تفریحات دریایی از سوی شرکت مکین دریای قشم به عنوان یک شرکت بومی و دارای رزومه موفق در نقاط مختلف کشور، شاهد تحول در فعالیت‌های تفریحات دریایی از شهر قشم به دو جزیره لارک و هرمز خواهیم بود.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی اسکله تفریحی شهر قشم و بهسازی ناوگان شناورهای تفریحی از بهمن ماه امسال شاهد ارائه خدمات به گردشگران و تقویت فعالیت‌های اقتصادی در جزایر قشم، لارک و هرمز خواهیم بود.

جزیره قشم با داشتن ظرفیت‌های مختلف گردشگری بویژه در بخش دریایی ازجمله جنگل‌های بی‌نظیر حرا و خلیج دلفین‌های آزاد، یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری جنوب کشور محسوب می‌شود.

نوشته در راستای تحول فعالیت‌های تفریحات دریایی قشم انجام می‌شود: اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link