در رختکن استقلال پس از شکست برابر سپاهان چه گذشت؟
در رختکن استقلال پس از شکست برابر سپاهان چه گذشت؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال که با سه برد پیاپی در جام حذفی و لیگ به مصاف سپاهان رفته بود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بهترین فرصت برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول را از دست بدهد. پس از پایان بازی، بازیکنان استقلال که […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال که با سه برد پیاپی در جام حذفی و لیگ به مصاف سپاهان رفته بود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بهترین فرصت برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول را از دست بدهد.

پس از پایان بازی، بازیکنان استقلال که از شعار «بی‌ غیرت، بی‌غیرت» تماشاگران ناراحت بودند، با هم در رختکن درباره بازی صحبت می‌کردند. یکی از بازیکنان باتجربه گفت: تماشاگران فکر می‌کنند ما عمدی خوب بازی نمی‌کنیم، هفته‌ها تمرین می‌کنیم که نتیجه بگیریم، اما وقتی به زمین بازی می‌رویم، همه استرس دارند. چه کسی این استرس را به بازیکنان انتقال داده؟ تماشاگران ما را با تیم فصل گذشته مقایسه می‌کنند، در صورتی که 6 بازیکن از تیم جدا شدند، چند بازیکن جدید آمدند. ما روند خوبی داشتیم و چون پرسپولیس رفته به فینال آسیا، فکر می‌کنند ما مقصر هستیم.

استقلال

یکی دیگر از بازیکنان هم اشاره به مشکل گلزنی تیم کرد و گفت: اگر فشار هواداران نبود، فلان بازیکن از تیم نمی‌رفت و اکنون به ما کمک می‌کرد.

یکی از بازیکنان جوان که از حمله هواداران به صفحه شخصی‌اش در هفته‌های گذشته شاکی بود، در جمع بازیکنان گفت: فکر کنم این بار نوبت فلانی باشد که به او در صفحه شخصی‌اش هر چیزی دل‌شان بخواهد بگویند.

تیم استقلال بازیکنانی چون امید ابراهیمی، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، سرور جپاروف، علی قربانی و مامه تیام را از دست داد و به جای آنها، اللهیار صیادمنش، مرتضی آقاخان، میثم تیموری، محمد دانشگر، الحاجی گرو، مارکوس نیومایر، علی کریمی، روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی را به خدمت گرفت. این بازیکنان نتوانستند جانشینان خوبی برای جدا شده‌ها باشند. در کنار این موضوع نارضایتی تماشاگران، انتقاد از عملکرد گرو و نیومایر، مقایسه با نتایج پرسپولیس و … باعث شده این تیم با فشار زیادی به مصاف حریفان برود. بازیکنان هم اعتقاد دارند که هواداران استقلال باید این روزها پشت تیم‌شان باشند، نه اینکه با هر نتیجه بدی، موضع بگیرند.



Source link