دستگاه دیپلماسی درباره قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی سکوت نکند :: خبرگزاری خانه ملت
دستگاه دیپلماسی درباره قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی سکوت نکند :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن اعلام درخواست از دستگاه دیپلماسی کشور برای اظهار نظر درباره ماجرای قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی گفت: توجه همه رسانه ها و محافل سیاسی جهانی نسبت به این موضوع نشان از اهمیت استراتژیک این اتفاق دارد. حادثه کنسولگری عربستان در ترکیه ماهیت جنایتکار رژیم […]

[ad_1]

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن اعلام درخواست از دستگاه دیپلماسی کشور برای اظهار نظر درباره ماجرای قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی گفت: توجه همه رسانه ها و محافل سیاسی جهانی نسبت به این موضوع نشان از اهمیت استراتژیک این اتفاق دارد.

حادثه کنسولگری عربستان در ترکیه ماهیت جنایتکار رژیم سعودی را برملا کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آنچه که در کنسولگری سعودی در ترکیه اتفاق افتاده نمایشی بی پرده از ماهیت جنایتکار رژیم سعودی است که این بار حتی رسانه هایی که سال ها به واسطه حمایت های مالی سعودی در قبال جنایات این رژیم ساکت بودند نتوانستند بر این جنایت هولناک چشم پوشی کنند.

وی افزود: رژیم سعودی و ولیعهد این کشور سال ها با صرف میلیاردها دلار تمامی رسانه های دنیا را برای حمایت از اقدامات تروریستی خود متحد کرده بودند اما اکنون همین رسانه ها بلای جان این رژیم شده اند.

خجسته در ادامه با درخواست از دستگاه دیپلماسی کشور برای موضع گیری در قبال این جنایت تأکید کرد: تا پیش از پذیرش و به دست آمدن مستندات از صحت اتفاق افتاده، سکوت تا حدی جایز بود ولی در حال حاضر که این جنایت به صورت علنی ثابت شده مییتوان در بیان این فاجعه، از پشت پرده و ماهیت آل سعود و اقدامات تروریستی سعودی ها در سایر کشور ها از جمله حمام خونی که آن ها در این سال ها در یمن به راه انداخته اند صحبت کرد.

دستگاه دیپلماسی عواقب حضور تروریست‌ها در مناطق مرزی پاکستان را برای این کشور روشن کند

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه در این خصوص حتما مکاتباتی به دستگاه دیپلماسی کشور صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: دستگاه دیپلماسی هم تراز آرمان های انقلاب اسلامی همواره در حمایت از مستضعفان و آزادی خواهان و در مبارزه با جنایات صورت گرفته در جهان فعالانه وارد صحنه می شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن ابراز تأسف از حادثه ربایش مرزبانان ایرانی از همه دستگاه های امنیتی کشور برای برخود جدی با مسأله در جبران سهل‌انگاری های احتمالی دعوت و خاطرنشان کرد: لازم است همه دستگاه های امنیتی و نظامی فورا به این مسأله ورود کرده و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی نیز عواقب حضور تروریست های تکفیری و معاندان را در مناطق مرزی پاکستان را برای این کشور روشن سازد./

پایان پیام

[ad_2]

Source link