دهن‌کجی اینستاگرامی جهانگیری به شمخانی
دهن‌کجی اینستاگرامی جهانگیری به شمخانی

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصویر سفر خانوادگی خود به زادگاهش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. نکته حائز توجه اینکه جهانگیری که به رفتاری اشرافی مشهور است این تصویر خانوادگی را در پاویون فرودگاه  ثبت کرده‌است. سرویس سیاسی فردا: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصویر سفر خانوادگی خود به زادگاهش را […]


اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصویر سفر خانوادگی خود به زادگاهش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. نکته حائز توجه اینکه جهانگیری که به رفتاری اشرافی مشهور است این تصویر خانوادگی را در پاویون فرودگاه  ثبت کرده‌است.

سرویس سیاسی فردا: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصویر سفر خانوادگی خود به زادگاهش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. نکته حائز توجه اینکه جهانگیری که به رفتاری اشرافی مشهور است این تصویر خانوادگی را در پاویون فرودگاه  ثبت کرده‌است.

چندی پیش دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت به استفاده مسئولان از پاویون فرودگاه انتقاد کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه جریان پاویون فرودگاه چیست و آن را برای چه ساخته‌اند، اظهار کرد: چرا مسئولان هنگام سوار شدن هواپیما از پاویون استفاده می‌کنند؟

وی ادامه داد: بروید در سالن انتظارات مثل مردم سوار شوید. در سالن انتظارات دهها مراجعه کننده می‌بینید. زندگی خود را به مردم نزدیک‌تر کنید!



Source link