دولت سرفصل‌هایی برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کند
دولت سرفصل‌هایی برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کند

خبرگزاری تسنیم: سیدحسن حسینی‌شاهرودی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره معایب استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی، به‌خصوص تلگرام، گفت: براساس برآورد‌ها و تحقیقاتی که انجام شده، تلگرام، نه تنها به عنوان یک پیام‌رسان، بلکه در حال تبدیل شدن به بستری برای فساد اقتصادی و نابودی اقتصاد کشور‌ها است. وی با تأکید بر اینکه […]



خبرگزاری تسنیم: سیدحسن حسینی‌شاهرودی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره معایب استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی، به‌خصوص تلگرام، گفت: براساس برآورد‌ها و تحقیقاتی که انجام شده، تلگرام، نه تنها به عنوان یک پیام‌رسان، بلکه در حال تبدیل شدن به بستری برای فساد اقتصادی و نابودی اقتصاد کشور‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه همگرایی درباره آسیب‌های تلگرام و پیام‌رسان‌های خارجی در همه سطوح ارکان دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است، افزود: ما باید در داخل کشور، سازوکاری برای استفاده بهینه از فضای مجازی و به‌خصوص پیام‌رسان‌ها داشته باشیم که راه آن نیز، تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت باید سرفصل‌های مهمی برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کند، اظهار داشت: تقویت پیام‌رسان‌های داخلی، امری ضروری برای جایگزینی با مشابه خارجی آنهاست.

حسینی‌شاهرودی در پایان خاظرنشان کرد: رسانه‌ها و به‌خصوص صداوسیما باید ابعاد تهدیدات پیام‌رسان‌های خارجی را برای مردم و کاربران تشریح کنند، در این صورت، امنیت موجود در پیام‌رسان‌های خارجی برای مردم روشن شده و ترغیب بیشتری برای استفاده از آن‌ها خواهند داشت.



Source link