دیدارمعاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق‌های بازرگانی منطقه
دیدارمعاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق‌های بازرگانی منطقه

معاون سرمایه‌گذاری و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان و خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در این نشست که با حضور جبار عبودزاده، مدیر توسعه و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در محل این […]


معاون سرمایه‌گذاری و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان و خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در این نشست که با حضور جبار عبودزاده، مدیر توسعه و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از زحمات به عمل آمده، روابط حسنه و تعامل سازنده با اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر را راه‌گشای بسیاری از مسائل پیشرو دانست.

برنامه‌ریزی جهت برگزاری نمایشگاه در کشورهای عراق‌، عمان و قطر به عنوان مهم‌ترین مقاصد صادراتی اروند، اعزام هیات‌های تجاری و بازاریابی در خارج از کشور، پایش  و بررسی مجدد فرایند صدور کارت‌های بازرگانی و همچنین ارائه آموزش‌های لازم جهت ثبت سفارش کالا مواردی بود که توسط معاون سرمایه‌گذاری و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند مطرح شد و به توافق طرفین رسید.

در ادامه این نشست، هانی فیصلی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از تعامل سازنده با سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه  معاونت سرمایه‌گذاری این سازمان ابراز خرسندی کرد و افزود: انجام هرگونه اقدام مقتضی در راستای تسریع در صدور کارت‌های بازرگانی مثبت و مهم خواهد بود.

مسعود خیاط‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان همچنین هم‌افزایی و ارتباط نزدیک با این سازمان و معاونت سرمایه‌گذاری آن را در مدت اخیر را عامل مهم و اساسی تحولات موثر و مثبت در حوزه بازرگانی علی الخصوص در بخش ثبت سفارش کالا ارزیابی کرد.

در پایان حاضرین در نشست بر توسعه تعامل و خدمت‌رسانی به بازرگانان و سرمایه‌گذاران بخصوص بازرگانان منطقه آزاد اروند و تسهیل امورات قشر یاد شده تاکید کردند و براساس تفاهم‌نامه فی‌مابین مقرر شد؛ در زمینه‌های نمایشگاهی، آموزش و همایش‌ها فعالیت دو چندان داشته باشند.

نوشته دیدارمعاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق‌های بازرگانی منطقه اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link