راه‌اندازی سامانه کشوری کسب و کار در منطقه آزاد اروند
راه‌اندازی سامانه کشوری کسب و کار در منطقه آزاد اروند

[ad_1] معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند از راه‌اندازی سامانه کشوری کسب و کار برای ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین‌المللی در منطقه آزاد اروند خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، نشست بررسی و شیوه تامین مالی واحدهای تولیدی، با حضور معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی این سازمان، مدیران […]

[ad_1]

معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند از راه‌اندازی سامانه کشوری کسب و کار برای ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین‌المللی در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، نشست بررسی و شیوه تامین مالی واحدهای تولیدی، با حضور معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی این سازمان، مدیران صنعتی دبیرخانه شورایعالی و تعدادی از مدیران عامل واحدهای تولیدی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

سیدعلی موسوی افزود: کمبود نقدینگی، کاهش سرمایه، عدم ارتباط با نهادهای مالی، کاهش معاملات بین بنگاهی و افزاش هزینه‌های دریافت تسهیلات از عمده مشکلات جاری واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی هستند که این پلتفرم نوین با شناسایی و ایجاد زنجیره‌های تولید تا مصرف اقدام به ایجاد ساز و کار پرداخت اعتباری و مدت‌دار برای انجام معاملات تجاری در تمام بخش‌های زنجیره‌ای با استفاده از برات الکترونیکی می‌کند که در نهایت باعث شکوفایی اقتصادی در منطقه و به تبع آن در کشور خواهد بود.

موسوی گفت: سککوک (سامانه کشوری کسب و کار) برای ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین‌المللی است که از جمله خدمات ویژه آن می‌توان به ارائه راهکارهای مدرن مدیریت لجستیک ارائه ابزارهای نوین پرداخت اعتباری و مدت‌دار برای انجام معاملات تجاری و تسهیل در صدور ضمانتنامه است.

معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه  کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط شامل صنایع، صنوف، بازرگانان و تعاونی‌ها، با در برگیری ویژه کسب و کارهای خانگی می‌تواند عضو این سامانه شوند، افزود: امروزه رقابت فشرده‌ای بین تولیدکنندگان شاهدیم که جهت کاهش هزینه‌ها، سامانه سککوک می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد.

نوشته راه‌اندازی سامانه کشوری کسب و کار در منطقه آزاد اروند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link