روحانی به وعده‌هایش درباره اشتغال عمل نکرد
روحانی به وعده‌هایش درباره اشتغال عمل نکرد

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه ۲۲ فروردین) در صحن علنی پارلمان در نطق میان‌دستور با بیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان مواجه هستند، گفت: براساس قانون دولت متولی اشتغال مردم خصوصا جوانان کشور است و دولت آقای روحانی به وعده‌های خود در این […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه ۲۲ فروردین) در صحن علنی پارلمان در نطق میان‌دستور با بیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان مواجه هستند، گفت: براساس قانون دولت متولی اشتغال مردم خصوصا جوانان کشور است و دولت آقای روحانی به وعده‌های خود در این حوزه عمل نکرده که این امر موجب نگرانی مردم شده است.

وی افزود: امروز دولت و مسئولان کشور خود سردرگم شده و نمی‌دانند چه کار می‌کنند و نمی‌دانند کدام تصمیم برای کشور بهتر است.

نماینده مردم آستارا در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: یکی از شعار‌های شما مبارزه با فساد بود که محقق نشده و فساد همه جانبه پیشرفت قابل ملاحضه‌ای داشته است.

داداشی ادامه داد: دولت جنابعالی که تمایل به غرب دارد و فکر می‌کند کلید حل تمام مشکلات به دست آمریکا و غرب است لذا هیئتی را به این کشور‌ها بفرستید تا سیستم اداری و کشورداری را در آن کشور‌ها از نزدیک ارزیابی کنند و دلایل سالم بودن سیستم اداری آن کشور‌ها از فساد اداری، ارتشاء، اختلاس، کم‌کاری و خیانت را بررسی کنند تا ما نیز بتوانیم از تجارب آن‌ها استفاده و نظم اداری کشور را سالم‌سازی کنیم.

وی در بخش دیگری از نطق خود اظهار داشت: رباخواری از سیستم بانکی جمع شود تا مردم و اقتصاد کشور از مرض ربای بانکی نجات یابند.

نماینده مردم آستارا در مجلس در بخش دیگری از نطق خود تصریح کرد: انتصابات در دستگاه‌های اجرایی بر اساس دو مقوله تخصص و تعهد و نه براساس قرابت‌های حزبی، جناحی، پولی و مافیایی صورت گیرد.

داداشی در پایان نطق خود اظهار داشت: توجه ویژه به سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران و کم کردن آزار و اذیت و کم کردن بروکراسی اداری در روند سرمایه‌گذاری باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

[ad_2]

Source link