روحانی درگذشت مادر شهیدان محمدی را تسلیت گفت
روحانی درگذشت مادر شهیدان محمدی را تسلیت گفت

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه‏‌خانم عزت عبدالهی همسر بزرگوار شهیدرستم محمدی و مادر سه شهید والامقام جهانگیر، ظفر و اکبر محمدی، تاکید کرد: در سایة صبوری و فداکاری چنین مادرانی است که مشعل پایداری و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش می‌درخشد. متن پیام حسن روحانی به این شرح است: […]



خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه‏‌خانم عزت عبدالهی همسر بزرگوار شهیدرستم محمدی و مادر سه شهید والامقام جهانگیر، ظفر و اکبر محمدی، تاکید کرد: در سایة صبوری و فداکاری چنین مادرانی است که مشعل پایداری و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش می‌درخشد.

متن پیام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه‏‌خانم عزت عبدالهی همسر بزرگوار شهیدرستم محمدی و مادر سه شهید والامقام جهانگیر، ظفر و اکبر محمدی، موجب تألم خاطر شد.

در سایه صبوری و فداکاری چنین مادرانی است که مشعل پایداری و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش می‌درخشد؛ شیرزنان با ایمانی که از آتش فراق عزیزان خود، گلستان باشکوهی از ارزش­های والای الهی و انسانی ساختند و الگویی جاودان به یادگار گذاشتند.

این‏جانب مصیبت وارده را به خانوادة محترم و مردم قدرشناس سرپل ذهاب تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای آن مرحومه، غفران واسعه و همجواری با این شهیدان گرانقدر و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت­ دارم.



Source link