روحانی فکری به حال کابینه فرسوده خود کند
روحانی فکری به حال کابینه فرسوده خود کند

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ فروردین) قوه مقننه طی تذکری شفاهی گفت: دولت جهت حمایت از کالای ایرانی برای مدیران دولتی که به بهانه‌های مستقیم و غیرمستقیم کالای خارجی می‌خرند مصادیق مجرمانه تدوین کند و در صورت رخ دادن این اتفاق آن‌ها را حبس یا به […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ فروردین) قوه مقننه طی تذکری شفاهی گفت: دولت جهت حمایت از کالای ایرانی برای مدیران دولتی که به بهانه‌های مستقیم و غیرمستقیم کالای خارجی می‌خرند مصادیق مجرمانه تدوین کند و در صورت رخ دادن این اتفاق آن‌ها را حبس یا به جزای نقدی محکوم کند.

وی با بیان اینکه اوضاع معیشتی کارگران خوب نیست ادامه داد: صدای افزایش حقوق در بعضی از وزارتخانه‌ها شنیده می‌شود. اگر پول نیست باید برای همه وجود نداشته باشد چرا این افزایش حقوق برای معلمان و فرهنگیان اتفاق نمی‌افتد؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور فکری به حال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس کل بانک مرکزی بکند، اضافه کرد: آقای ربیعی و سیف تمایلی ندارند میز‌های خود را رها کنند و آقای رئیس جمهور باید فکری به حال این کابینه فرسوده کرده و آن را ترمیم کند.

مقصودی با خطاب قرار دادن رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور! تیم اقتصادی خود را بازسازی کنید. اگر خود شما با توجه به مشکلات در کشور استعفا نمی‌دهید لااقل وزیر اقتصاد و بانک مرکزی را برکنار کنید.

[ad_2]

Source link