«روز کیش» روز تجلیل از مردان و زنان تاثیرگذار در این خطه است
«روز کیش» روز تجلیل از مردان و زنان تاثیرگذار در این خطه است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «روز کیش» روز تجلیل و سپاسگزاری از مردان و زنان تاثیرگذار در این خطه است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدابراهیم انصاری‌لاری افزود: در این روز بدانیم و مصمم شویم که هر اتفاقی ایجاد شد باید مهر جذابیت، صمیمیت، همبستگی و… بر آن بخورد. به‌گفته انصاری‌لاری، «روز کیش» روز […]


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «روز کیش» روز تجلیل و سپاسگزاری از مردان و زنان تاثیرگذار در این خطه است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدابراهیم انصاری‌لاری افزود: در این روز بدانیم و مصمم شویم که هر اتفاقی ایجاد شد باید مهر جذابیت، صمیمیت، همبستگی و… بر آن بخورد.

به‌گفته انصاری‌لاری، «روز کیش» روز اندیشه‌ زیبا، کار متفاوت و تلاش جمعی مردمان این خطه و فعالان اقتصادی، همه و همه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در «روز کیش» در حقیقت نقطه عطفی برای زیبا اندیشیدن و متفاوت فکر کردن باید در نظر بگیریم؛ در این روز نوآورانه و دلبرانه عمل کنیم تا در چهارچوب ارزش‌های دینی روش‌ها و منش‌ها را برنامه‌ریزی کنیم برای اینکه به الگویی در کشور تبدل شود.

انصاری لاری گفت: «روز کیش» روز تجلیل و سپاسگزاری از مردان و زنانی است که در سال‌های دور و روزهای سخت کمر همت بسته تا کیش امن، سالم، زیبا و سبز برای ما و دیگران فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد که در آینده نه‌چندان دور آیین‌نامه‌های تنظیمی نشان‌های تعیین شده به افراد واجد شرایط تقدیم شود.

در ادامه این مراسم از چند خانواده‌ شهید جزیره کیش تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است؛ خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، محمدابراهیم انصاری‌لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، علیرضا جعفری‌هرندی معاون توسعه مدیریت و محمد معزالدین معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ناصر شریفی نماینده مردم کیش و بندرلنگه و معصومه آقاپور علیشاهی نماینده شبستر و عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

یادآور می‌شود؛ از امسال بیستم آبان‌ماه به عنوان «روز کیش» نامگذاری شده است. تخفیف ۵۰درصدی بهای هتل‌ها و مراکز اقامتی، حمل و نقل رایگان ناوگان مینی‌بوس‌رانی و بخشی از ناوگان تاکسیرانی خدماتی است که به ساکنان و مسافران کیش در این روز ارائه می‌شود.

نوشته «روز کیش» روز تجلیل از مردان و زنان تاثیرگذار در این خطه است اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link