رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:  غرفه های این سازمان در مجتمع های تجاری به برندهای معتبر ایرانی واگذار میشود
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:  غرفه های این سازمان در مجتمع های تجاری به برندهای معتبر ایرانی واگذار میشود

به گزارش مناطق آزاد، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از واگذاری غرفه های متعلق به این سازمان در مجتمع های تجاری به برندهای معتبر ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد. وی با اشاره به برنامه های این سازمان برای حمایت از کالای ایرانی در سال جاری اظهار داشت: علاوه بر اجرای […]


به گزارش مناطق آزاد، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از واگذاری غرفه های متعلق به این سازمان در مجتمع های تجاری به برندهای معتبر ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان برای حمایت از کالای ایرانی در سال جاری اظهار داشت: علاوه بر اجرای مزیت های قانونی و امکانات ایجاد شده در سطح منطقه که باعث رونق گردشگری تجاری استان گیلان شده، این سازمان برای برندهای ایرانی امتیازات ویژه ای جهت عرضه محصولات خود در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان با اشاره به عرضه محصولات ایرانی در مجتمع های تجاری منطقه ،گفت: هم اکنون افزون بر۵۰ درصد از محصولاتی که در این مجتمع ها عرضه می شود از تولیدات داخلی است که بخشی از آنها را محصولات واحدهای تولیدی فعال در سطح منطقه تشکیل می دهد.

وی رشد ۵۴ درصدی گردشگران ورودی به منطقه آزاد انزلی در نوروز ۹۷ را بیانگر این واقعیت ارزیابی کرد که جایگاه فاز تجارت و گردشگری منطقه، به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری استان تثبیت شده، و اضافه کرد که این امر، فرصت مناسبی جهت معرفی کالای با کیفیت ایرانی در مجتمع های تجاری منطقه فرآهم نموده و در عین حال با عرضه مناسب محصولات تولید داخل علاوه بر رونق کسب و کار، موجب معرفی و عرضه محصولات با کیفیت داخلی، تقویت واحدهای تولیدی و افزایش فرصت های شغلی می شود.

دکتر مسرور با اشاره به رویکرد حمایتی سازمان از تولید کنندگان ایرانی طی سالهای گذشته تصریح کرد که با اجرای مشوق های قانونی و ارائه مشاوره های تخصصی، ظرف یک سال گذشته بالغ بر۱۰ وارد کننده پوشاک در سطح منطقه به تولید کننده تبدیل شده و در حال حاضر در غرفه های تحت اختیار خویش، محصولات تولیدی خود را عرضه می کنند.

رییس هیأت مدیره منطقه آزاد انزلی، مزایا و معافیت های قانونی مناطق آزاد را بستر مناسبی برای بهره گیری تولید کنندگان محصولات با کیفیت ایرانی برای عرضه و صادرات محصولات خود اعلام کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان ایرانی که به اشتغال بیشتر و تقویت اقتصاد ملی منجر می شود، سازمان منطقه آزاد انزلی با اجرای طرح های حمایتی و تشویقی موفق شد ظرف چهار سال بالغ بر ۶۰ واحد صنعتی تولیدی راکد را به چرخه تولید و اشتغال منطقه و کشور برگرداند و علاوه بر این زمینه افزایش درآمدهای ارزی کشور نیز پدید آمد.

نوشته رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:  غرفه های این سازمان در مجتمع های تجاری به برندهای معتبر ایرانی واگذار میشود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link