زندگی عجیب این گدا با مادربزرگ پولدارش (عکس)
زندگی عجیب این گدا با مادربزرگ پولدارش (عکس)

زندگی عجیب این گدا با مادربزرگ پولدارش (عکس) به گزارش ایران ناز ماجرای یک پیرزن تیتر اخبار شد. بعد از اینکه کارمند ایستگاه از بلندگو به مسافران هشدار داد که حرف‌های پیرزن را باور نکنند و به او کمک نکنند. پسر پیرزن به گزارشگران گفت که خانواده ثروتمندی دارند، در یک ویلا زندگی می‌کنند، چند […]


زندگی عجیب این گدا با مادربزرگ پولدارش (عکس)

به گزارش ایران ناز ماجرای یک پیرزن تیتر اخبار شد. بعد از اینکه کارمند ایستگاه از بلندگو به مسافران هشدار داد که حرف‌های پیرزن را باور نکنند و به او کمک نکنند. پسر پیرزن به گزارشگران گفت که خانواده ثروتمندی دارند، در یک ویلا زندگی می‌کنند، چند مغازه دارند که به کاسبان محلی اجاره داده اند و خودش هم کارخانه خانوادگیشان را اداره می‌کند.

این مرد افزود که بار‌ها به مادرش گفته دست از گدایی بردارد، اما او گوش نمی‌دهد. او به مادرش تذکر داده که با این کار آبروی خانوادگیشان را نبرد و می‌گوید: «من هرروز برای او غذا‌های خوشمزه تهیه می‌کنم، اما او اصرار به گدایی دارد. او از بیشتر زنان شهر ثروتمندتر است و در چندین بانک پس انداز دارد.»

زندگی عجیب این گدا با مادربزرگ پولدارش (عکس)

این زن ۷۹ ساله با فروش نقشه در ایستگاه شروع کرد، اما چون مدیر ایستگاه با کار او موافقت نکرد، گدایی را آغاز کرد. او هرروز ساعت ۱۰ صبح به ایستگاه می‌رود و تا ۸ شب گدایی می‌کند و حدود ۳۰۰ یوان در روز درمی آورد. پسرش برای جلوگیری از کار او، عکس هایش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از مردم خواست به او پول ندهند. اما کار او زیاد موثر نبود و اکنون کارکنان ایستگاه با بلندگو از مردم می‌خواهند به او کمک نکنند.

زندگی عجیب این گدا با مادربزرگ پولدارش (عکس)

ماجرای زن همه جا پخش شد و با اینکه برخی افراد او را متهم به فریب مردم فقیرتر از خودش کردند، برخی دیگر ادعا کردند کار او از سر تنهایی و خستگی بوده و پسرش را متهم کردند که زیاد به او توجه نمی‌کرده است. خود پیرزن ادعا می‌کند که نمی‌خواهد همه روز خانه بنشیند و گدایی می‌کند تا پول استخدام یک پرستار را برای وقتی پیرتر شد، به دست آورد. اما باتوجه به حرف‌های پسرش در مورد وضعیت مالی او، به نظر نمی‌رسد حقیقت را بگوید.

The post زندگی عجیب این گدا با مادربزرگ پولدارش (عکس) appeared first on ایران ناز.