سپاه مقر سرکردگان حمله تروریستی اهواز را هدف قرار داد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
سپاه مقر سرکردگان حمله تروریستی اهواز را هدف قرار داد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  از سپاه نیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات واقع در سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد. بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی […]


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  از سپاه نیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات واقع در سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

در پی حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز و شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان از جمله «طاها اقدامی» کودک معصوم چهارساله در این اقدام ضدانسانی، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به پدر وی، شهادت مظلومانه این فرزند ایران‌زمین در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام وی آمده است: بی‌شک خون پاک وی و دیگر شهدای والامقامی که در این حمله ددمنشانه و خباثت‌آلود به شهادت رسیدند عزم ما را در صیانت و پاسداری از آرمانها و مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار و نابودی اذناب ضدانقلاب و منافقش راسخ‌تر نموده و دشمنان و ایادی رذلشان بدانند که پاسداران انقلاب هرگز نخواهند گذاشت خونهای پاک و مطهر این شهدای گرانقدر به‌هدر رود و به‌فضل الهی مصمم هستند همچون صاعقه‌ای ویرانگر بر سر آنان فرود آیند.

به گزارش مهر، پنج عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحواز روز شنبه ۳۱ شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند. 

در جریان این اقدام ۲۵ نفر از جمله یک کودک شهید و ۶۹ نفر دیگر از هموطنانمان مجروح شدند.



Source link