سکویF18 از قشم به میدان‌ نفتی فروزان بارگیری شد/ برداشت روزانه ۱۲هزار بشکه نفت از میدان‌ فروزان
سکویF18 از قشم به میدان‌ نفتی فروزان بارگیری شد/ برداشت روزانه ۱۲هزار بشکه نفت از میدان‌ فروزان

[ad_1] مدیر پروژه سکوی نفتی شرکتIGC گفت: این سکوی یک‌هزار تنی ساخت متخصصان کشورمان که از منطقه آزاد قشم به‌ مقصد میدان نفتی فروزان بارگیری شد، امکان برداشت روزانه ۱۲هزار بشکه نفت از این میدان‌ مشترک با کشور عربستان را برای ایران به همراه دارد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی هوشمند افزود: با نصب […]

[ad_1]

مدیر پروژه سکوی نفتی شرکتIGC گفت: این سکوی یک‌هزار تنی ساخت متخصصان کشورمان که از منطقه آزاد قشم به‌ مقصد میدان نفتی فروزان بارگیری شد، امکان برداشت روزانه ۱۲هزار بشکه نفت از این میدان‌ مشترک با کشور عربستان را برای ایران به همراه دارد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی هوشمند افزود: با نصب این سکوی عظیم در میدان‌ نفتی فروزان، روزانه ۱۲هزار بشکه نفت از این میدان‌ نفتی مشترک با عربستان سعودی برداشت خواهیم کرد.

هوشمند گفت: این سکوی ساخت متخصصان کشورمان با هدف نصب در کنار جکتF18 که سال۹۶ از قشم به میدان‌ نفتی فروزان منتقل و نصب شده بود، بارگیری گردید.

به گفته این مدیر شرکتIGC، جکت و سکوی نفتیF18 میدان فروزان توسط متخصصان سه شرکت پارس فراگام، نفت فلات قاره و IGX با ۴۵میلیون یورو ساخته شده است.

وی با اعلام اینکه برای ساخت سکوی نفتیF18 مبلغ ۲۷میلیون یورو هزینه شده است، افزود: این پروژه عظیم نفتی با ۲۸ماه زمان و ۱۲۶هزار ساعت نفر کار در منطقه آزاد قشم به پایان رسیده است.

هوشمند ادامه داد: برای ساخت جکتF18  هم ۱۹میلیون یورو هزینه شده بود.

مدیر پروژه سکوی نفتی شرکتIGC یادآور شد: این سکوی نفتی ۲۰آبان‌ماه امسال در میدان نفتی فروزان  با هدف برداشت روزانه ۱۲هزار بشکه نفت براساس حفاری چاه‌های تعیین شده در این میدان، نصب می‌شود.

بنا به این گزارش؛ میدان‌نفتی فروزان به عنوان میدان‌ مشترک ایران و عربستان سعودی در نزدیکی جزیره خارک واقع شده است.

نوشته سکویF18 از قشم به میدان‌ نفتی فروزان بارگیری شد/ برداشت روزانه ۱۲هزار بشکه نفت از میدان‌ فروزان اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link