طرح موضوع انتخاب وزرای پیشنهادی در جلسه سران قوا و فراکسیون‌های سیاسی :: خبرگزاری خانه ملت
طرح موضوع انتخاب وزرای پیشنهادی در جلسه سران قوا و فراکسیون‌های سیاسی :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با تاکید بر اصلاح و تغییرات کابینه روحانی و وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی، گفت: اصلاح کابینه بسیار ضروری و اساسی است و باید هر چه سریعتر انجام گیرد. نماینده […]

[ad_1]

قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با تاکید بر اصلاح و تغییرات کابینه روحانی و وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی، گفت: اصلاح کابینه بسیار ضروری و اساسی است و باید هر چه سریعتر انجام گیرد.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اسامی افرادی برای وزارتخانه‌های مذکور پیشنهاد شده اما جز آقایان ویسه و شریعتمداری که در زمینه‌های وزارتخانه‌ایف مدیریت و بخش‌های اجرای و هماهنگی بوده و تجربه دارندف مابقی وزرای پیشنهادی از تجربه در این بخش‌ها برخودار نیستند.

وی افزود: مباحثی پیرامون جابه جای آقای شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده است، زیرا آقای روحانی با توجه به سبقه تجاری و بازرگانی آقای شریعتمداری معتقد است سکان اولویت‌دار صنعت را در اختیار فرد صنعتی و با تجربه در این حوزه قرار دهد.

میرزایی نیکو یادآور شد: آقای روحانی درباره انتخاب وزرای وزارتخانه‌های بدون وزیر مذکور در جلسه سران قوا هماهنگی‌هایی کرده و از نظر مشورتی آنها قطعا استفاده خواهد کرد. در جلسه روسای فراکسیون‌های سیاسی نیز هماهنگی‌هایی از طرف وی صورت گرفته است.

      بیشتر بخوانید:

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به احتمال زیاد وزرای پیشنهادی هفته آینده به مجلس معرفی خواهند شد، لذا بعد از معرفی رسمی دولت برنامه وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و در نهایت هم در صحن علنی مورد بررسی و رأی‌گیری قرار می‌گیرد./

پایان پیام

[ad_2]

Source link