طغیانگری، ولیعهد سعودی را به زمین خواهد زد :: خبرگزاری خانه ملت
طغیانگری، ولیعهد سعودی را به زمین خواهد زد :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، درباره احتمال بروز تغییراتی در حاکمیت عربستان پس از رخدادهای صورت گرفته در مورد قتل خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی، گفت: سوابق مدیریتی آل سعود در حجاز قابل تامل است زیرا در طول حاکمیت آنها سیاست های استکبار جهانی اجرایی شده و مزدور آنها بوده اند. […]

[ad_1]

احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، درباره احتمال بروز تغییراتی در حاکمیت عربستان پس از رخدادهای صورت گرفته در مورد قتل خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی، گفت: سوابق مدیریتی آل سعود در حجاز قابل تامل است زیرا در طول حاکمیت آنها سیاست های استکبار جهانی اجرایی شده و مزدور آنها بوده اند.

محمد بن سلمان ماهیت صهیونیستی آل سعود را برملا کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ولیعهد سعودی ماهیت صهیونیستی آل سعود را برملا کرده است، اظهار کرد: پنج هزار شاهزاده سعودی در این کشور هستند که همگی به آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و غیره وابسته هستند از این رو هم اکنون به دلیل رخدادهای صورت گرفته رقابت برای اعمال دسیسه و ترفندها وجود دارد.

سیاسیون خارجی درصدد تغییر حاکمیت در عربستان هستند

وی با بیان اینکه بر اساس سیاست مذکور چندی پیش مشاهده شد که بسیاری از شاهزادگان سعودی دستگیر و حتی از جایگاهشان خلع شدند، ادامه داد: در این راستا محمد بن سلمان نقشه های آمریکایی-اسرائیلی را در عربستان و حتی منطقه اجرایی کرده است؛ در این بین نباید فراموش کرد که اگر ترامپ و نتانیاهو بخواهند پشتیبانی خودشان از ولیعهد سعودی را بردارند، بیانگر شکست سیاست‌هایشان است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: هم اکنون با توجه به شرایط پیش آمده سیاسیون خارجی درصدد تغییر حاکمیت در عربستان هستند.

حکایت ولیعهد سعودی همانند ضرب المثل “فواره چون بلند شد سرنگون شود” است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  طغیانگری محمد بن سلمان، وی را عاقبت به زمین خواهد زد، خاطرنشان کرد: در واقع حکایت ولیعهد سعودی همانند ضرب المثل “فواره چون بلند شد سرنگون شود” محسوب می شود./

  • بیشتر بخوانید؛

درگیری‌ بین ترامپ و بن سلمان دعوای زرگری برای انحراف افکار عمومی جهان

پایان پیام

[ad_2]

Source link