عربستان و امارات مرکز فساد و فتنه در منطقه/برخی کشورهای منطقه روی حباب زندگی می کنند :: خبرگزاری خانه ملت
عربستان و امارات مرکز فساد و فتنه در منطقه/برخی کشورهای منطقه روی حباب زندگی می کنند :: خبرگزاری خانه ملت

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره سخنرانی نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد در واکنش به یاوه گویی های وزیرخارجه سعودی گفت:کشورهای عربستان و امارات مرکز فساد و فتنه در منطقه هستند. وی افزود:کشورهای منطقه حتی کشورهای غربی ،آمریکا و اروپا هم می دانند که ایران هرگز به دنبال کشتار […]



سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره سخنرانی نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد در واکنش به یاوه گویی های وزیرخارجه سعودی گفت:کشورهای عربستان و امارات مرکز فساد و فتنه در منطقه هستند.

وی افزود:کشورهای منطقه حتی کشورهای غربی ،آمریکا و اروپا هم می دانند که ایران هرگز به دنبال کشتار و حمایت  از تروریسم نیست.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها با تمام تلاش خود در طی سال های بعد از انقلاب خیلی از کشورها را دچار آشفتگی کرده و مردم را به جان هم انداخته اند؛برخی کشورها را  مانند افغانستان پاکستان عراق و بسیاری از کشورهای مسلمان را نابود کرده اند؛الان در سوریه جنگی را راه انداختند که این جنگ هم توطئه سران آمریکا وده است.

بیشتر بخوانید:

تجاوز آشکار به یمن باتلاقی است که عربستان و امارات را در خود می‌بلعد

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه متاسفانه برای توطئه از پول نفت عربستان استفاده می کند،ادامه داد: از نظر همه امروز پایگاه فساد در منطقه  امارات و عربستان هستند و آنها به دنبال این هستند که در منطقه با ژاندارمی آمریکا به قلدری های خودشان ادامه دهند و ایران را سد راه خود می دانند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع بالا رفتن سکه و قیمت سکه و ارز در ایران ادامه داد:در بحث سکه و ارز هم این ها کشورها با سیاست های آمریکا هماهنگ شدند و مشکلات سکه و ارز را بوجود آوردند.یکی از دلایل پایین آمدن قیمت ها هم می تواند پرتاب پهپاد یمنی به امارات باشد چراکه اکثر سرمایه‌گذاران را از امارات فراری داده است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای منطقه مانند امارات و عربستان روی حباب زندگی می کنند،تاکید کرد: ضمن این دوری هایی که برخی کشورهای عربی مانند امارات و عربستان با حمایت آمریکا انجام می دهند و پاسخ دندان شکنی خواهند گرفت.

به گزارش خانه ملت؛نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای «فهم آسانتر سعودی ها» به زبان عربی سخن گفت.

عباس گلرو اظهار داشت:وزیر خارجه عربستان گفت کشورش از تحریم ها و فشارهای آمریکا علیه ایران حمایت می کند. بله، این برای جمهوری اسلامی ایران امر جدید و عجیبی نیست.تاریخ شما علیه ملت ها و حکومت های منطقه به ویژه ملت های عربی شناخته شده است و ملت بزرگ ایران نقش شما در همراهی با دیکتاتوری صدام حسین برای کشتار مردم ایران را از یاد نمی برد، بنابراین جز این نقش انتظار دیگری ندارد.

گلرو اضافه کرد: از امور مضحک و خنده دار این است که وزیر خارجه سعودی، کشورم را به حمایت از تروریسم متهم می کند. عجیب است! چه کسی متهم می کند؟! وزیر خارجه کشوری که غرق در کمک مالی و فکری به تروریسم است؟!

وی تصریح کرد:عربستان نه با دیپلماسی فکر و منطق بلکه با دیپلماسی مال سروکار دارد.هرجا منافع نامشروع آن به خطر بیفتد آن منطقه را با تزریق دلار و کمک به تروریسم بی ثبات کرده و از مردمان بی گناه انتقام می گیرد./

پایان پیام



Source link