عربستان پناهگاهی به جز ترامپ ندارد :: خبرگزاری خانه ملت
عربستان پناهگاهی به جز ترامپ ندارد :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به مصاحبه بن سلمان در واکنش به تحقیرهای عربستان توسط ترامپ گفت:سیستم های امنیتی صهیونیست ها از قدرت نظامی ایران مطلع هستند. وی افزود:همین که الان خصوصاً در این دو دهه اخیر علی‌رغم همه تهدیدها ولی دست از پا […]

[ad_1]

غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به مصاحبه بن سلمان در واکنش به تحقیرهای عربستان توسط ترامپ گفت:سیستم های امنیتی صهیونیست ها از قدرت نظامی ایران مطلع هستند.

وی افزود:همین که الان خصوصاً در این دو دهه اخیر علی‌رغم همه تهدیدها ولی دست از پا در مسائل نظامی خطا نکرده اند،به قدرت موشکی و قدرت نیمچه ی هسته ای ما که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به قدرت اولیه خودش برگردد، واقف هستند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان این که عربستان پناهگاهی به جز ترامپ ندارد،ادامه داد:”بن سلمان” خارج از شوخی های بین خودش و ترامپ به این واقعیت تلخ  توجه می کند. 

وی با اشاره به صحبت های ترامپ با “ملک سلمان” پادشاه عربستان درباره اینکه  در صورت قطع حمایت‌های آمریکا، ایران ظرف ۲ هفته عربستان را فتح می‌کند،تاکید کرد: من فکر می‌کنم که ترامپ به ملک سلمان روحیه داده است و به ترامپ روحیه داده چراکه ایران اگر بخواهد در کمتر از 2 هفته  می تواند به عربستان حمله کند و می‌داند که ایران سعی کرده که در منطقه آرامش به وجود بیاورد. 

ایران در مقابل رفتارهای عربستان تمرین حوصله می‌کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران ادامه داد:علی رغم همه کارهای خصومت آمیز عربستان و عملیات تروریستی که انجام می دهد کمک به تروریست ها و مخصوصاً داعش،کماکان حوصله به خرج می‌دهد و تمرین صبر می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه به بن سلمان توصیه می‌کنیم که کاری نکند که کاسه صبر ایران لبریز شود،تاکید کرد:عربستان به توصیه ترامپ هم گوش بدهد، ترامپ در مورد مدت زمان دو هفته بسیار اغراق کرده و برای عربستان کمتر از ۴۸ ساعت است. 

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با  بیان اینکه به بن سلمان که انسان بسیار سخیفی است حق می دهم،تصریح کرد: باید به بن سلمان حق  بدهیم ،تنها تکیه گاه عربستان ترامپ است و نمی تواند نسبت به وی موضع بگیرد و به تحقیر آن پاسخ بدهد.

به گزارش خانه ملت؛ محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در مصاحبه با بلومبرگ در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره لزوم پرداخت پول بیشتر از سوی عربستان به خاطر تامین امنیت توسط آمریکا گفت عربستان با پول خود تسلیحات می‌خرد، ولی در برابر امنیت‌اش هیچ پولی پرداخت نخواهد کرد.او در واکنش به اظهارات ترامپ مبنی بر این که حکومت عربستان بدون حمایت آمریکا دو هفته هم دوام نمی‌آورد نیز در واکنشی عجیب گفت: “من عاشق کار با ترامپ هستم!”

ترامپ اخیراً گفته بود که در تماس با “ملک سلمان” پادشاه عربستان به او گفته که در صورت قطع حمایت‌های واشنگتن، ایران ظرف ۲ هفته عربستان را فتح می‌کند. /

پایان پیام

[ad_2]

Source link