علت اشتباهات ترامپ از نگاه شمخانی
علت اشتباهات ترامپ از نگاه شمخانی

entry-content دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رئیس جمهور آمریکا به دلیل فقری که در زمینه مسائل سیاسی دارد نظرات اشتباهی نیز بیان می‌کند و بر همه آشکار است که جمهوری اسلامی عامل ثبات و پایداری منطقه است. خبرگزاری تسنیم: علی شمخانی امروز با حضور در یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: شهدایی […]

entry-content

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رئیس جمهور آمریکا به دلیل فقری که در زمینه مسائل سیاسی دارد نظرات اشتباهی نیز بیان می‌کند و بر همه آشکار است که جمهوری اسلامی عامل ثبات و پایداری منطقه است.

خبرگزاری تسنیم: علی شمخانی امروز با حضور در یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: شهدایی که امروز تبادل شدند همچنین سایر شهدای هشت سال دفاع مقدس بهترین مردان کشورمان هستند که در زمان جوانی با تاسی از عاشورا و برای دفاع از کشور گزینه دفاع از کشور و سرانجام شهادت را انتخاب کردند.

وی افزود: شهدا الگوی جوانان جامعه هستند در نتیجه باید با روشنگری راهی که این شهدا انتخاب کردند ستون‌های جامعه را پی‌ریزی و در راستای یک جامعه ولایی و انقلابی به حرکت خودمان ادامه دهیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امیدواریم در سال آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری برای کشورمان در زمینه داخلی، منطقه‌ای و بین المللی باشیم، درباره واکنش مسئولان از سخنرانی‌های ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا گفت: رئیس جمهور آمریکا به دلیل فقری که در زمینه مسائل سیاسی دارد نظرات اشتباهی بیان می‌کند و بر همه آشکار است که جمهوری اسلامی عامل ثبات و پایداری منطقه است.

انتهای پیام/ش