عمل به شعار سال، کلید پیروزی در جنگ اقتصادی است
عمل به شعار سال، کلید پیروزی در جنگ اقتصادی است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: عمل به شعار سال، کلید پیروزی در این جنگ اقتصادی است زیرا تنها راه پیروزی در این مسئله تقویت بنیه اقتصاد درونی است. خبرگزاری فارس: رضا کبیری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در خصوص نام‌گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی […]


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: عمل به شعار سال، کلید پیروزی در این جنگ اقتصادی است زیرا تنها راه پیروزی در این مسئله تقویت بنیه اقتصاد درونی است.

خبرگزاری فارس: رضا کبیری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در خصوص نام‌گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: به روشنی پیداست ما درگیر یک جنگ اقتصادی هستیم، مقام معظم رهبری سال‌هاست در غالب بحث‌های اقتصاد مقاومتی بر این موضوع تاکید دارند که در این جنگ اقتصادی باید از اقتصاد خود حمایت کنیم و عمل به شعار سال کلید پیروزی در این جنگ است، زیرا تنها راه پیروزی در این مسئله تقویت بنیه اقتصاد درونی است.

وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی یک عنوان نیست بلکه به معنی حمایت از کارگر، کارخانه، کارگاه‌های کوچک و بزرگ و به شکل واضح‌تر حمایت از همه کسانی است که به واسطه تولید داخلی معیشت آن‌ها تامین می‌شود؛ و به لطف خدا و عمل به این مسئله به پیروزی خواهیم رسید.

کبیری گفت: مقام معظم رهبری هم به این نکته اشاره دارند که این گونه نیست که مسئولین هیچ کاری برای بهبود اقتصاد انجام نداده باشند، اما اینکه مردم به میدان بیایند خود یک ظرفیت بسیار بزرگ محسوب شده و به نوعی کمک به مسئولین است، حتی مسئولینی که کوتاهی می‌کنند وقتی حمایت مردم را ببینید ممکن است اولویت خود را تغییر داده و استفاده از کالای ایرانی و حمایت از اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: حتی این حضور و حمایت جمعی می‌تواند تصمیم‌های مدیران را جهت‌دهی کند به شکلی که مسئولین بتوانند به پشتوانه همین مردم اقتصاد کشور را پویا و کارآمد کنند



Source link