مدعیان اصلاح طلبی خائن اند
مدعیان اصلاح طلبی خائن اند

[ad_1] سرویس سیاسی فردا: کیهان در بخشی از گزارش خود درباره روزنامه های زنجیره ای نوشت: مدعیان اصلاح‌طلبی علی الدوام مشغول خیانت به منافع و مصالح کشور هستند. این غرب باوران خودباخته برای گذاشتن کلاهی بزرگتر از برجام سر مملکت و فروختن توانمندی‌ها و اقتدار کشور در حال زمینه‌سازی‌اند. روزنامه ایران در شماره روز پنج […]

[ad_1]

سرویس سیاسی فردا: کیهان در بخشی از گزارش خود درباره روزنامه های زنجیره ای نوشت: مدعیان اصلاح‌طلبی علی الدوام مشغول خیانت به منافع و مصالح کشور هستند. این غرب باوران خودباخته برای گذاشتن کلاهی بزرگتر از برجام سر مملکت و فروختن توانمندی‌ها و اقتدار کشور در حال زمینه‌سازی‌اند. روزنامه ایران در شماره روز پنج شنبه طی یادداشتی به قلم یکی از مدعیان اصلاحات نوشت: «تردیدی در این نیست که جامعه جهانی نیاز دارد با جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های منطقه غرب آسیا و ذی‌نفوذ‌ترین کشور در میان جوامع و کشور‌های اسلامی به «اعتمادی متقابل» دست یابد. دستیابی به این اعتماد تنها از مسیر «تعامل سازنده و هدفمند» میسور است و هر گونه آهنگ تقابل همچون سنگی شیشه نازک این اعتماد را مورد هدف قرار خواهد داد. بر این مبنا ایران در کنار دیگر قدرت‌های بزرگ جهانی و منطقه‌ای می‌تواند به «برنامه جامع اقدام مشترک» بزرگ بیندیشد. حقیقت آنکه بدون دستیابی به چنین «برنامه جامعی» نظم و امنیت و ثبات که مقدمه رشد و توسعه و حل مسائل دیرپا و مزمن تاریخی منطقه غرب آسیا است حاصل نخواهد آمد. روشن است که این «برنامه جامع اقدام مشترک» فراتر از موضوعات مطرح در پرونده صنعت هسته‌ای ایران باید باشد. اما آنچه که مقدمه ورود به مسیر دستیابی به «برجام بزرگ» است تغییر نگرش جامعه جهانی به ایران است.»

 

گفتنی است، مدعیان اصلاحات برای خسارت محض برجام سنگ تمام گذاشتند و به هر شیوه‌اش بزکش می‌کردند. آمریکا و اروپا، اما مدام با لگد به توافق هسته‌ای کوبیدند. در آخر هم ترامپ تیر خلاص را به آن شلیک کرد. افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در چنین شرایطی باز هم از مذاکره می‌گویند و از «برجام بزرگ» می‌نویسند. آن‌ها فروشندگان کارکشته و چیره‌دستی‌اند. می‌خواهند غیر از صنعت هسته‌ای، بنیه دفاعی مملکت را هم بفروشند و دست و پای نفوذ منطقه‌ای ایران را ببندند و ایران را تبدیل کنند به لقمه‌ای آماده بلعیده شدن دشمنان قسم خورده‌اش. چنین مزخرفاتی از این خائنان وطن فروش عجیب نیست. غربگرایان دست چندم خرده‌پا مصصم‌اند چوب حراج به منافع کشور و تیشه به ریشه مقاومت بزنند. نتانیاهو این‌ها را سرمایه اسرائیل در ایران نامید. این سرمایه‌ها مشغول خدمت به صهیونیسم و استکبار و خیانت به ملت‌اند. ارگان دولت هم البته شده پژواک صدای همین وطن‌فروش‌ها.

[ad_2]

Source link