مردم باید اراده دولت برای رفع دغدغه‌هایشان را احساس کنند
مردم باید اراده دولت برای رفع دغدغه‌هایشان را احساس کنند

[ad_1] پایگاه اطلاع‌رسانی دولت: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دیدار نوروزی شماری از مقامات کشوری و لشگری تأکید کرد: مردم باید عزم و اراده مسئولان برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات‌شان را احساس کنند. معاون اول رییس جمهوری، در این دیدار که همزمان با نخستین روز کاری سال ۱۳۹۷ و با حضور تعدادی از […]

[ad_1]

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دیدار نوروزی شماری از مقامات کشوری و لشگری تأکید کرد: مردم باید عزم و اراده مسئولان برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات‌شان را احساس کنند.

معاون اول رییس جمهوری، در این دیدار که همزمان با نخستین روز کاری سال ۱۳۹۷ و با حضور تعدادی از وزیران، معاونین رییس جمهوری، رؤسا و معاونین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، استانداران، برخی مقامات و فرماندهان نیرو‌های مسلح، تعدادی از مدیران عامل بانک‌ها و مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری انجام شد، ضمن تبریک سال جدید، برای همه مردم ایران آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

وی با اشاره به انتظارات مردم از مسئولین کشور گفت: با وجود مشکلات متعدد در کشور، همه دستگاه‌های اجرایی کشور باید با انرژی مضاعف و جدیت هرچه بیشتر تلاش کنند تا مردم عزم و اراده مضاعف مسئولین برای رفع دغدغه‌ها و کاهش مشکلات‌شان را احساس کنند.

معاون اول رییس جمهوری با یادآوری شعار سال جدید و نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، بر لزوم حمایت از بخش تولید و نیز تلاش همگانی برای تحقق شعار سال جاری تأکید کرد.

[ad_2]

Source link