معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش: سرمایه انسانی، اجتماعی و شناختی، عوامل موفقیت یک سازمان
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش: سرمایه انسانی، اجتماعی و شناختی، عوامل موفقیت یک سازمان

[ad_1] به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس با بیان اینکه به نمایندگی از شورای معاونین سازمان منطقه آزاد کیش سخن می‌گوید، درباره تفاوت بین سازمان‌ها گفت: در این زمینه سه […]

[ad_1]

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس با بیان اینکه به نمایندگی از شورای معاونین سازمان منطقه آزاد کیش سخن می‌گوید، درباره تفاوت بین سازمان‌ها گفت: در این زمینه سه عنصر در سازمان‌ها نقش اساسی را بازی می‌کند؛ سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و سرمایه شناختی؛ داشتن این سه سرمایه توسط مدیران یک سازمان، منجر به موفقیت آن سازمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌ها قابل خرید از بازار‌ نیست و به مرور زمان توسعه پیدا می‌کند، تصریح کرد: در حوزه سرمایه اجتماعی باید گفت انصاری‌لاری، طی این مدت ارتباط بسیار خوبی با مردم برقرار کرد و سرمایه اجتماعی بالایی در منطقه آزاد کیش و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و توانست اعتماد مناسبی ایجاد کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: سوابق، مهارت‌ها و نوع نگاه به کار اجرایی سرمایه انسانی بزرگی است که در وجود انصاری‌لاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه شناختی نکته بسیار مهمی بود، تصریح کرد: انصاری‌لاری با نمونه‌ها و الگوهای روز دنیا آشنا بود و اگر در زمینه‌ای نیز اطلاعات نداشت، توضیحات را می‌پذیرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انصاری‌لاری انسان اقتصادی با نگاه فرهنگی بود و در برنامه‌های ایشان بود که اقتصاد منبع‌محور کیش تبدیل به اقتصاد‌نوآورانه شود.

سعیدی در پایان گفت: مظفری فردی دارای سوابق ایثار و شهادت که از محیط فرهنگ و اقتصاد آمده است و مطمئنم که وی، با فراهم کردن آرامش، ظرفیت بسیار خوبی را در کیش، برای کمک به اقتصاد کشور فراهم خواهد کرد.

نوشته معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش: سرمایه انسانی، اجتماعی و شناختی، عوامل موفقیت یک سازمان اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link