نشست مشترک ۳ فراکسیون‌ اصلی مجلس درباره برجام
نشست مشترک ۳ فراکسیون‌ اصلی مجلس درباره برجام

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: سید‌حسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی‌مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای برگزاری جلسه مشترک بین فراکسیون‌های مجلس خبر داد و اظهار داشت: قرار است این نشست مشترک با حضور اعضای فراکسیون‌های نمایندگان ولایی، مستقلان ولایی و امید با موضوع آینده برجام برگزار شود. سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: درباره برگزاری […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: سید‌حسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی‌مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای برگزاری جلسه مشترک بین فراکسیون‌های مجلس خبر داد و اظهار داشت: قرار است این نشست مشترک با حضور اعضای فراکسیون‌های نمایندگان ولایی، مستقلان ولایی و امید با موضوع آینده برجام برگزار شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: درباره برگزاری این جلسه تاکنون با حمیدرضا حاجی‌بابایی و محمدرضا عارف رؤسای فراکسیون‌های نمایندگان ولایی و امید رایزنی شده و با رئیس فراکسیون مستقلان هم هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک این نشست مشترک برگزار شود.

نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منافع کشور در موضوع برجام مطرح است، قرار شده در نشست مشترک ۳ فراکسیون سیاسی مجلس، آینده برجام مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

[ad_2]

Source link