نظر مثبت نمایندگان مجلس به وزراء پیشنهادی دولت در گرو چیست؟ :: خبرگزاری خانه ملت
نظر مثبت نمایندگان مجلس به وزراء پیشنهادی دولت در گرو چیست؟ :: خبرگزاری خانه ملت

اصغر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اهمیت معرفی وزراء کارآمد به قوه مقننه، گفت: به نظر می رسد وزیر پیشنهادی نباید با مسائل حوزه وزارتخانه اش بیگانه باشد و در این بین بایستی تعهد نسبت به وعده هایش داشته باشد. نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: […]



اصغر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اهمیت معرفی وزراء کارآمد به قوه مقننه، گفت: به نظر می رسد وزیر پیشنهادی نباید با مسائل حوزه وزارتخانه اش بیگانه باشد و در این بین بایستی تعهد نسبت به وعده هایش داشته باشد.

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه گاهی اوقات مشاهده می شود فردی برای رسیدن به منصب وزارتخانه تلاش های زیادی می کند اما توانمندی به دوش کشیدن بار وزیر بودن را ندارد.

وزراء پیشنهادی باید دارای انگیزه باشند

وی ادامه داد: دولتمردان باید توجه داشته باشند گزینه پیشنهادی آنها باید انگیزه کافی برای تصدی وزارتخانه را داشته باشد زیرا وضعیت کنونی که کشور با مشکلات جدی مواجه است.

انقلابی بودن و جهادی عمل کردن خصیصه وزراء باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه اگر وزیر پیشنهادی انقلابی و جهانی در میدان عمل ظاهر نشود در واقع هیچ تغییری رخ نخواهد، تصریح کرد: در واقع وقتی وزیری استیضاح می شود و فرد دیگری برای آن مسئولات معرفی شود اما همان شاخص های قبلی را داشته باشد، امور بهبود نمی یابد.

مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند شناسایی تنگناهای اقتصادی است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تخصص، تعهد و شناسایی تنگناهای اقتصادی از جمله ویژگی هایی است که گزینه های دولت باید دارا باشد تا بتواند نظر نمایندگان را جلب کند، افزود: وزیر باید بداند اگر بخواهد طبق روال طبیعی کار کند مشکلات افزوده خواهد شد لذا در این موقیعت که جنگ اقتصادی است باید به صورت انقلابی وارد عرصه شود.

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است وزیر دیدگاه سیاسی داشته باشد اما شرایط امروز کشورمان افرادی را می خواهد که به فکر منافع ملی و کار باشند تا دغدغه مردم رفع شود نه اینکه به منافع سیاسی توجه داشته باشد./

  • بیشتر بخوانید؛

وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد تا سه شنبه معرفی می شوند

پایان پیام



Source link