نمی‌توانیم ارتباط با دنیا را نادیده بگیریم/ ساز و کار انتقال پولِ مستقل از آمریکا اجرایی می‌شود :: خبرگزاری خانه ملت
نمی‌توانیم ارتباط با دنیا را نادیده بگیریم/ ساز و کار انتقال پولِ مستقل از آمریکا اجرایی می‌شود :: خبرگزاری خانه ملت

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران، اظهار داشت: در دنیای امروز که عرصه ارتباطات است و دیپلماسی اثرگذاری بسیاری دارد نمی‌توانیم ارتباط با دنیا را نادیده بگیریم. عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صرف تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران مشکلی را […]



رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران، اظهار داشت: در دنیای امروز که عرصه ارتباطات است و دیپلماسی اثرگذاری بسیاری دارد نمی‌توانیم ارتباط با دنیا را نادیده بگیریم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صرف تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران مشکلی را ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: اگر اتحادیه اروپا در ایران دفتری را ایجاد کند، زیانی به کشور تحمیل نمی‌شود، تا امروز بنا بر این بوده که ارتباط ایران با اروپا افزایش یابد که در این زمینه طرفین به افزایش ارتباطات اعتقاد دارند و گام‌هایی برداشته‌اند.

خروج آمریکا از برجام نمی‌تواند زمینه‌ساز خروج ایران از توافق هسته‌ای نیست

وی افزود: به نظر می‌رسد که اروپایی‌ها اعتقاد به حفظ برجام دارند و توافق هسته‌ای نیز باید پابرجا باشد، اگر چه یکی از طرفین توافق هسته‌ای؛ یعنی ترامپ از برجام خارج شده، ولی دلیلی وجود ندارد که با خروج آمریکا برجام که قراردادی بین‌المللی است را لغو کنیم.

سبحانی فر با اشاره به اهمیت توسعه روابط ایران با کشورهای اروپایی و حاضرین در برجام، ادامه داد: استراتژی اتحادیه اروپا و متعهدین به برجام این است که توافق هسته‌ای باقی بماند تا روابط کشورهای حاضر در برجام با ایران تداوم یابد.

تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران منافاتی با منافع ملی جمهوری اسلامی ایران ندارد و نمی توان گفت خسارتی به کشور وارد می‌شود.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران منافاتی با منافع ملی جمهوری اسلامی ایران ندارد و نمی توان گفت خسارتی به کشور وارد می‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اطلاعات بنا بر این شده است که تا قبل از 13 آبان ساز و کار انتقال پول مستقل از آمریکا اجرایی شود و اتحادیه اروپا هر چه سریعتر باید قول‌های خود برای حفظ برجام را اجرایی کند./

پایان پیام



Source link